Gå til innhold

Bruker dere skjerf på ungene i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overrasket i et annet innlegg her.....trodde ingen gjorde det lenger så mulig jeg har gått glipp av noe hehehe:) Hvorfor ikke hals eller finlandshette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, bruker ullhals

Skrevet

Helt fram til i kveld når jeg leste på den debatten om påkledning i bhg...

Hvorfor? Har rett og slett ikke tenkt på det :(

Skrevet

Niks, både fordi det er tungtvint og klumpete å ha på, og fordi det gir en høyere kvelningsfare ved at løse skjerfender kan sette seg fast, så her går det kun i halser og hele luer :-)

Skrevet

lue med hals eller hals og lue :) ikke skjerf nei!

Skrevet

Niks! Hadde jeg aldri villet gjort.. Her går det i lue med hals;) Eller hva fad det heter.

Skrevet

Jeg har aldri brukt skjerf på mine barn. Er kun når vi skal til byen på shopping eller lignende, og være litt fine. Men ellers når vi er ute å leker så bruker vi hals hver gang,hele tiden!

Skrevet

Har vi ikke lov til rett og slett :)

Har hendt hun har hatt skjerf på TIL barnehagen, men det er fordi halsen hennes ligger der fast.

Skrevet

Hjelm, polo eller hals. Har vel komt et lite ønske fra bhg. om at det finnes bedre alternativ.

Skrevet

Godt med nye impulser da Wenchepia:) Synes egentlig bhg kan gi et lite hint noen ganger.....

Skrevet

nei..er ikke lov hverken der barna går..eller der jeg jobber.....farlige saker!

Skrevet

Nei, vi bruker kun finlandshette eller hals. Skjerf er kun til å ha på seg når man spaserer i byen ;)

Skrevet

Kun hals ja...

Skrevet

Det har vært forbudt i de tre bhg jeg har hatt gutten min i....

Skrevet

Vi bruker buff.. Eller "finlandshette"..

Skrevet

Ja-a ... synes kanskje de kunne sagt ifra, isteden for at hun går helt naken i halsen :s

Menmen ... god unnskyldning til å kjøpe den fiiine typ finlandshetta jeg så i byen ,med krone på,som jeg ikke tok med råd til å kjøpe der og da :P

Skrevet

Nope, ikke lov med skjerf... Bare løs hals, høyhalset gensere, eller lue med hals :)

Skrevet

Jr bruker sånn Buff polar hals. Det dekker bedre enn skjerf, og kan ikke henge seg opp i noe.

Skrevet

Nei, kunne ikke falt meg inn.

Skrevet

Nei. Bruker enten strikka genser med høy hals, eller så har jeg strikket flere løshalser i forskjellig garnkvaliteter som guttongen bruker. Har strikket og gitt bort til lille barnebarn også. Og lillesnuppa mi har en myk deilig hals i babyull som hun bruker, men hun går ikke i bhg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...