Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Vurderer å prøve dette men er litt usikker på om det er så effektivt som jeg leser om. Noen som har prøvd dette og kan dele erfaringer??
2nj♥ Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har prøvd og det funket IKKE på meg iallfall, så bortkastede penger gitt
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hvor mange ganger prøvde du det da? Uff, kjedelig at det ikke funket på deg. Jeg skal prøve det i morgen og håper det funker på meg. Men regner jo med at jeg må gjøre det flere ganger da visst det skal ha noe særlig effekt...
2nj♥ Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tok først en prøvetime og syntes det virket bra (hun målte meg rundt magen og jeg var gått inn noen cm, men det må nok ha vært tull....), så derfor tok jeg en "kur" på 10 ganger. Da målte jeg meg hjemme, og etter endt kur var jeg kanskje 1 cm smalere, men da hadde jeg også spist mindre og trent flere ganger i uka..... Koster ganske mye da, betalte ca 7000,-, så det var ikke akkurat verdt pengene nei
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Da får jeg krysse fingrene for at det virker bedre på meg...! Noen andre som har andre erfaringer...???
mamman til snupp Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde store forhåpninger jeg også, nå har jeg hatt 12 behandlinger og det har ikke skjedd stort. Har gått in ca 1 cm, men det kunne jeg fått til på billigere måter også. Men hun dama som driver med det sier hun aldri har vært borti noen det har virket så dårlig på.....skikkelig kranglete mage.....så hun har gitt meg noen gratis timer i tilegg, og jeg skal få enda flere for å se om det skjer noe etterhvert. Skal vel på en måte være forsøkskanin for folk som det ikke tar på så fort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå