Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 F.eks: Fisk, potet, gulrot (spiser helst gulrot) Snitzel, ris, broccoli (spiser helst ris og noe broccoli) Kylling, couscous, broccoli (spiser couscous) Pølse, pommes frites, salat (salat og noe pommes frites) Pasta med saus (spiser pasta og noe saus) Det er ikke enkelt det der og mye kommer ann på dagsformen. Men det blir kanskje ikke nok energi i maten? Jeg synes heller jeg ikke er flink nok til å finne på. Hva bruker dere å ha?
WP-TLogPeanut Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Bruker å ha noe av det der, og f.eks. kjøttpudding i terninger,i tomatsaus,med potet og makaroni gulrot,selleri,potet,purreløk og kjøttboller kokt i buljongvann karbonader med brun saus og grønnsaker Det jeg kom på utenom
trompetisten Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Til middag spises det samme som oss. Her også blir det gjerne at hun spiser bare noen få ting. Dvs. gulrot. Jeg kan godt koke to gulrøtter til henne, og det er det hun spiser til middag - kan ikke alltid ha favoritter hun spiser "mye" av. Noen favoritter er likevel: - Fiskeboller med potet, gulrot og hvis saus. Av og til stekt bacon til. - Fiskepinner med potetmos og gulrot. - Wok m/fiske-mix eller svin. Ris. - Pitabrød med salat, skinke og ost. - Gratinert brokkoli og blomkål med skinke. - Taco i tortillalefser m/salat. - Fish & chips - Spagetti m/kjøttdeig og tomatsaus - Pasta m/ostesaus og skinke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå