Mamma Mirabell Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er på "slankern" og lurer på hva som er ett realistisk mål for meg.. Er 174 og veier nå 80 kilo. Syns selv det er ti kilo for mye. Hva "burde" en på 174 ligge på i vekt? Ting tatt i betrakning selfvølgelig
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja si det. Jeg er 172,5 cm og min idealvekt er tydeligvis enganske annen enn mange andre med min høyde. Ideelt sett vil jeg veie 68 kg. Da sklir jeg lett inn i str 38, den er faktisk litt romslig om jeg veier så "lite", men, jeg har en bred og tung benbegyning og veldig masse kvinnelige former (les: store bryster, runde hofter osv). En god venninne av meg er like høy og skal hun bruke str 38 må hun ned i 60-62 kg en annen igjen ville sett feit ut om hun veide 68 kg fordi hun er spinkelt bygget og mer guttete i fasongen. Så hva en ideelt sett bør veie er jo så utrolig forskjellig! :-) Men 70 kg vil jeg tro er helt realistisk for deg ja.
Mamma Mirabell Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Takk for svar.. Da er det bare å legge seg i hardtrening :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå