Gå til innhold

Sterkt angrepen av dårleg sosialt samvit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i stad ringte det tre gonger i raskt agressivt tempo. Eg kvapp og tenkte det hadde skjedd noko, då dei fleste eg kjenner nøyer seg med eit lite ring. Dessutan vakna jo sjølvsagt sonen min.

Eg sprang til døra og reiv den opp, der sto ei austeuropeisk dame og sa "please, please, can you help me" Eg vart forbanna fordi ho hadde skremt meg og vekt bornet mitt, og kjefta difor på ho. Eg sa noko slikt som at; "I have a little child who is asleep, you can not ring the bell like that" (i eit agressivt tonefall). Deretter lukka eg døra medan eg høyrte ho sa" I am sorry, I am sorry, please help me".

Så gjekk eg og fekk stappa smokken i krapylet slik at han sovna igjen. Så skjedde det som denne etterkvart langtekkelege historia omhandlar; eg vart hardt angrepen av dårleg samvit.

Det eg er ute etter no er at dykk skal fortelje meg at dette nok handla om organisert tigging, og at den krokrygga kvinna utanfor døra mi ikkje var døande av mystisk muskelsjukdom, men tvertimot ein utspekulert medlem av ei organisert kriminell gruppe.

På førehand takk for støtta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt utspekulert tiggerferd.

Forøvrig hadde jeg sikkert reagert likt.

Skrevet

Takk:)

Skulle gjerne kvitta meg med alle desse samvitskvalane. Her før jul kjøpte eg ein kalendar der inntekta gjekk til Norsk Lutherske Misjonssambandet. Dette tiltrass for at eg ikkje utstår denne organisasjonen. Dette gjorde eg fordi eg syns synd i ungdommane som reiste rundt for å selje eit så ubrukeleg produkt.

Skrevet

Hehehe.. Beklager, men det var faktisk litt morsomt. :-)

Skrevet

Jeg er merkelig fri for samvittighetskvaler av den art. Tror det kommer med alderen. Jeg var i Oslo i dag, og tiåringen min stirret vantro på meg, da vi gikk forbi den ene tiggeren etter den andre uten å gi dem noe. Og du mor som har så masse penger ( jada). De delte ut gratis Bonaqua på Karl Johan, hvorpå datteren insisterte på å ta med noen til "de fattige".

Skrevet

Eg er då ikkje blitt eit hakk betre med åra, og no nærmar eg meg 30. Kanskje det er enkelte som aldri blir kurerte?

Skrevet

Jeg passerte 30 i fjor. Jeg tror det gjorde utslaget.

Skrevet

Har en geng tiggere her i Kr.sund også, og teite folk gir dem telt, mat og penger og maser på at kommunene må ordne med husrom...de er vel Rumenere tror jeg...og ene kvinnen skulle vist nok være gravid..jaha....de farter mellom kr.sund og molde titt og ofte med BUSS og det STINKER av organisert tigging og annet snurskeri...jeg går glatt fori disse "stakkarene" uten å gi så mye som en 50øring.....

Folk må gjerne komme hit og jobbe....arbeidskraft trenger vi her i landet, men TIGGING??? Nei, det vil vi ikke ha...det er en uting! En ting å gi en stakkars norsk rusmisbruker en 10er så han kan få skrapt sammen til dosa si stedenfor å gjøre et brekk..men der går grensa mi ja!

Skrevet

Då satsar eg på at det skjer meg når eg rundar 30 neste år. Det skal jammen bli godt.

Skrevet

Ja jammen var det det. Bare så synd med alt det andre som kommer på kjøpet.

Skrevet

det er ikke noe synd på værken rumenske tiggere eller rusmisbrukere!!!

Skrevet

Jeg vet ikke hvem det er mest synd på, de som ikke kan stave eller de som snakker i grumsete generaliseringer fullstendig uten nyanser og innlevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...