Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 en venninne av meg har tatt farskapstest før barnet er født. noen som vet hvordan man gjør det? noen som har gjort det før?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 kunne jo det, men problemet er at jeg ikke vet om jeg tror henne helt. leste nemlig et sted at det ikke er lov å ta fostervannsprøve kun for farskapstest. vet ikke om det stemmer. hun er psykisk syk og er ikke den som er å stole på alltid.,,
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Om det er sant eller ikke...det må jo være en utrolig kjip start på et svangerskap/foreldreskap å ikke vite hvem som er faren. Og om det er løgn - stakkar - da har hun egentlig enda større problemer.... Skjønner godt at du gjerne vil vite om det er mulig. Spør på skravle også... (..men da mister du vel anonymiteten din). Marte.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 De tar aldri fostervann for å teste farskap, de venter alltid til barnet er født. Har venninder som har vært i tvilssituasjon og ingen av de fikk annet enn beklager og skjulte flir når de ville teste før fødsel. Beklager men venninda di er busta i løgn.
Miss Misantrop Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Du kan faa gjort det I utlandet. England og usa tilbyr det, men jeg har ogsaa hort rykter om sverige. Du faar ta sverige med en klype salt. Ps jeg ville spurt uansett jeg. Saa faar du kanskje ogsaa bedre indikasjoner paa om det er logn eller ikke.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke lov å ta fostervannsprøve for å få tatt farskapstest før fødsel i norge - men som andre her sier er det lov i andre land. Og det KAN jo hende hun har tatt forstervannsprøve av andre grunner, og at de da kan ha mulighet til å teste samtidig. Du finner forøvrig info om lover og regler her: http://www.farskap.no/
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 man kan få det hvis du må ta forstervannsprøve, for da sjekker dem det i samme slengen om du ønsker, så kan være sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå