Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Tror dere det varmer og holder kulde ute om min 4 åring har ullkær på, en softshell jakke med fleecefor over (som puster) + en allværsjakke fra troll utenpå (samme type jakke som Trolldressen, men uten for)? Og selvsagt skibukse på også. Parkdressen hennes er litt for liten, og tenkte og bruke dette i stede. Det holder vel like godt på varmen det, som en parkdress? Føler meg litt usikker. Noen med peil på kledning som kan si deres mening :-)
blåbæret Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hun kommer til og være mer enn varm nok! Vent med parkdresskjøp til høsten!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vanskelig å si når jeg ikke vet hvor tykk Trolljakken er. Er den uten fòr? Ville hatt en tykk jakke - iallefall en vindtett.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Håper det. Så slipper jeg og kjøpe ny parkdress nå som kansje blir for liten igjen til høsten. Greit og kunne spare disse pengene til høsten, og heller gå for denne påkledningen nå, så sant det holder henne varm da.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Tror du ikke det blir litt klumpete med softshelljakken under troll jakken? Hva om du har ull + fleece + jakke og bukse? Burde jo holde det nå egentlig.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Trolljakken er uten for, ikke tykk i det hele tatt. Men den er vanntett,puster og vindtett. Softshelljakken hun har under er pustende,vanntett og foret med tynt fleece. Så har hun et sett ull under der igjen..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hm..jo kansje det blir litt klumpete(?). Tenkte jeg skulle prøve det i morgen hvertfall. Denne softshell jakken virker ganske fin som innerjakke (er den turkise fra Skogstad. Hvis det sier deg noe..) Men kansje fleece er bedre. Kan jo ta med det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå