Gå til innhold

Trenger hjelp ganske kjapt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo jobber turnus og skal egentlig gå på jobb i morgen klokka 08.00 til torsdag klokka 08.00,og en ny vakt på torsdag fra 08.00 til fredag 08.00Men nå har ungene blitt syke, så han ga beskjed til sjefen at han blir hjemme.

Da fikk han til svar at vi kan ikke begge være hjemme med sykt barn.Jeg er på jobb fra 07.15 til 14.15.

Sjefen mener han må gå på jobb når jeg kommer hjem.

-Noen som vet hva reglene sier om det?

Han må da komme hjem klokka 07.00 på torsdag for jeg skal på jobb kl 08.00,også gå på jobb igjen 15.30 når jeg kommer hjem.

Sambo mente at når han tar sykedag så skal han kunne være hjemme hele vakta si.

Ble kanskje litt rotete men håper noen skjønner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om dere er hjemme begge to er ikke arbeidsgivers sak. dere har ti barnesykedager hver som dere bruker som dere vil. ja, uansett om barna er syke eller ikke...

 

Skrevet

Hmm..Ja høres jo logisk ut.

Sambo prøver å sjekke på nett om det står noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...