NyttNick Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Sambo jobber turnus og skal egentlig gå på jobb i morgen klokka 08.00 til torsdag klokka 08.00,og en ny vakt på torsdag fra 08.00 til fredag 08.00Men nå har ungene blitt syke, så han ga beskjed til sjefen at han blir hjemme. Da fikk han til svar at vi kan ikke begge være hjemme med sykt barn.Jeg er på jobb fra 07.15 til 14.15. Sjefen mener han må gå på jobb når jeg kommer hjem. -Noen som vet hva reglene sier om det? Han må da komme hjem klokka 07.00 på torsdag for jeg skal på jobb kl 08.00,også gå på jobb igjen 15.30 når jeg kommer hjem. Sambo mente at når han tar sykedag så skal han kunne være hjemme hele vakta si. Ble kanskje litt rotete men håper noen skjønner..
wirre;o) Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 om dere er hjemme begge to er ikke arbeidsgivers sak. dere har ti barnesykedager hver som dere bruker som dere vil. ja, uansett om barna er syke eller ikke...
NyttNick Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Hmm..Ja høres jo logisk ut. Sambo prøver å sjekke på nett om det står noe om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå