grand danois Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 jeg har 4 uker ijenn til termin. men de siste dagene har jeg hatt så vondt rett over sakammbenet,d er skikkeli ømmt. jeg klarer ikke å site lenge om gangen før jeg må legge meg ned. sist jeg var hos jordmor (snart 3 uker siden) hadde han lagt seg med hode ned. men ikke festa. i dag å i går har jeg hatt en del kynnere. men i dag bestemte jeg meg for å telle hvor mange jeg hadde. å jeg har hatt 10 siden kl var 14. er d mange? jeg kan nevne at jeg fikk i uke 28 sist jeg var gravid. hva hadde dere gjort? er d helt normalt?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg villa ringt til jordmoren din i morgen å bare hørt hva hun hadde å si om det.. kynnere er jo veldig vanlig å ha.. å noen kan vær vonde... Å det å vær øm over skambenet er også helt normal.
grand danois Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 ok. da får jeg ringe henne i morgen. får håpe jeg får komme inn da. hun er her bare 2 dager i uken,å da har hun mange hun skal rekke. men er d normalt å ha så mange?
Phantom´ Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har kynnere "hele tiden" I alle fall 2-4 hver time. Har hatt det sånn de siste ukene. Så at du har hatt 10 på 7 timer er nok helt normalt.
grand danois Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 men har du vondt nedetil også eller? jeg har kjempe vondt rundt hele tissekona å så kjennes d av å til ut som om jeg må bæsje selv om jeg ikke må. å d stikker av å til i tarmen.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 jeg har kynnere hele dagen (minst 20 pr dag), masse nedpress og tak over rygg, hofter og mage fler gang for dagen. har 5 uker til fødsel. trur dette er det som kalles maserier. fødte og min første prematurt, men trur jeg går til termin denne gangen. men hør m jm din du så får du høre hva hun sier... lykke til
grand danois Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 hhmm.. oj. da tviler jeg på at du går til termin:) ja,jeg ringer henne i morgen:) takk for svar alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå