Gå til innhold

Unge mødre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, syntes det var vittig jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare fester de med babyen der, men så...æææsj!!!!

Så sinnsykt kvalmt!

Skrevet

Hvorfor skal man velge bort å være seg selv, når man i utgangspunktet har valgt å være med på en ærlig dokumentar om sitt eget liv?

Syntes det er flott at hun ikke legger noe mellom jeg. Hun er seg selv, imotsetning til en HEL HAUG av andre mennesker...

Skrevet

HEHE..ler meg ihjeeeel...mrosom=)

Skrevet

Det der kan vel ikke kalles en FEST vel Maja Mor?! De spiste god mat, og drakk litt vin/øl til maten.... Var ikke tendenser til noe fest i det hele tatt syntes nå jeg..

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Jeg syns det var litt kult at venninnen hennes spurte, egentlig enda kuleere at hun sa ja. Hehe. Men jeg hadde aldri turt å filme det selv.

Skrevet

kan noen fortelle meg hvorfor det er så kvalmt? Er det melken? Eller at det er to jenter? Eller begge deler?

Skrevet

Hahahaha, fest var det ikke før vi dro ut.

Hva med de foreldrene som drikker seg dritings på julaften og nyttår?

Hva er værst?

Gjest vierge&musovic
Skrevet

Vet du ikke at mm kun er forbeholdt babyen? *ler*

syns det var tøft og spontant!

Skrevet

Får med meg mer tv her inne en kveld enn da jeg hadde tv:)

Har ikke sett det, men synes ikke det var så ille...

Skrevet

Jeg synes ikke d er så kvalmt, men forventet ikke å se d der.. hehe

Konservativ og gammel mor ja...

Skrevet

beklager hvis jeg støter noen her altså men guuud så mange prippene damer det er her inne. kan dere som komenterte sammenkomsten hjemme hos dem med hånden på hjerte si at dere aldri har hatt gjester på middag og et par øl og litt vin mens barna deres har vært der??? iså fall vil jeg si dere har et litt kjedelig liv.. sorry igjen hvis noen blir støtt men må bare komentere det

Skrevet

Hehe, nei det gjorde ikke jeg heller da hun spurte:P

Skrevet

Er det deg Line??????Som er med i serien???

Gubben lo så han nesten datt ut av soffaen når han så det på slutten.Hehehehe.

Syntes det var litt ekkelt selv,men det er opp til en hver enkelt hva enn ønsker og gjøre;)Du gjør en flott jobb med lillemann;)

Skrevet

Yes, thats me:)

Takk takk.

Selv om man har barn så er man bare ung en gang.

Kan gjøre begge deler med måte:o)

Skrevet

De fleste her inne synes at kristoffer schau og alle hans ekle ting er morsomme, men at ei jente smaker på morsmelken til en venninne...nej det er både kvalmt, ekkelt og langt fra konservativt! hahahahaha!

Skrevet

Der fikk du sagt det (S)TinkerBelle <3.

Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

Er ikke noe jeg ville gjort selv, men det er ikke akkurat kvalmt da.

Var vel ikke akkurat fest i leiligheten heller da, så mere ut som en hyggelig middag med gode venner.

Må innrømme at jeg svelger sæd, er vel mange som synes set er kvalmt også....hihi

Stå på unge mødre, dere gjør en like god jobb som oss "gamle" mødre!

Skrevet

Ekkelt og barnslig...

Kan ikke si annet enn at jeg tror fordommene blir større mot dere på grunn av den serien der.

Skrevet

hahaha......jeg VISSTE det, typisk dib!!! Jada...det var kansje LITT på kanten for å være på tv i beste sendetid...MEN, herregud da....hva var så farlig med det der da??? Synes hun er kul jeg...dere er så snerpete!

Skrevet

Selvom man om man gjør det man gjør på byen.. Vil det ikke det si at man er en dårlig mor. Hadde Line vært en dårlig mor så hadde ikke Paolo vært sånn som han er i dag.. Han smiler og ler hele tiden og gråter nesten aldri.. En blid og fornøyd gutt:)

Skrevet

hahaha, lo meg i hjel :) tror ikke noen av mine venninner kunne funnet på noe sånn (ikke jeg heller) hehe men syntes ikke det var kvalmt:P bare morro:P

Og huff Line, grusom mor er du... Lille paulo er nok merket for livet etter den kvelden der! hahaha

Syntes du er veldig flink med lillegutt og ser ut som du er flink til å være både ung og mor:D som du selv sier, det går ann å gjøre begge deler med måte;) sånn er det her også;)

Skrevet

hahaa!!!

syns line er kul da!

hadde ikke latt noen suge melk ut av meg da, men amming generelt falt nok mer naturlig for line enn for meg da...

nei, kjære deg line, du gjør helt rett i å være ung mens du er det! stå på - digge dæ! :):)

Skrevet

Hahaha! Ja der sa du det:D

Jeg er morro på nachspiel:P

Skrevet

Det var første gangen jeg så serien i dag, men den scenen var da bare morsom? Dere snakker som om noen skulle kommet i skade her, herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...