To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er førstegangs og naturligvis gruer jeg meg litt til fødselen, samtidig så vet jeg ikke hva jeg går til og hvordan disse smertene er. Men jeg gleder meg virkelig til når fødselen er over og når jeg står i dusjen etterpå og vet at det er over. Kan slappe av og ta det med ro. Hihi, det er det jeg ser frem til ihvertfall. Og kan kose meg med det nye familiemedlemmet og...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 heisann..... vet åssen du har det ja ) hehe.... kan ikje akkurat si at jeg gruer meg til fødselen, er spent.... men gleder meg til tiden etterpå.... )
Gemini77 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Skjønner hva du mener.. hehe :-) Deilig følelse når alt var over og du ser på det lille vidunderet.. Bare husker tilbake til dusjen etter fødselen og følte det nesten var verre enn selve fødselen. Følte meg da helt mørbanket siden jeg sto, svimmel, og blødde masse. Visste ikke hvordan jeg skulle stå eller tørke meg.. hehe Grunnen til at jeg husker dusjen så godt er at jeg følte meg i så god form da jeg lå i sengen etter fødselen og all smerte hadde forsvunnet. Og da jeg gikk i dusjen så skjønte jeg at kroppen hadde blitt mer mørbanket enn jeg trodde. Lykke til med den forestående fødselen! Jeg syns det var helt fantastisk å føde!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå