Gå til innhold

ett skikkelig problem!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mega lyst å flytte tilbake til hjembyen min som er langt unna her vi bor i dag,men sambo han skal aldri dit sier han,vi har alltid flyttet mye frem og tilbake,så føler att jeg alltid har latt meg bli med og ingenting er noe problem for meg,men etter å ha vært hjemme i helgen kjenner jeg det store behovet etter å komme hjem,hjem til familie,venner ja alt savner jeg,er der jeg vil barnet mitt skal vokse opp,men han nekter å rikke seg. Og det er bare 2 år til snupp begynner på skolen.Og vi har ett kjempe flott forhold ingenting å sette fingen på..Så hva i alle dager gjør vi nå da?flere som har vært i samme situasjon,blir egentlig helt på gråten jeg,for dette er noe jeg føler virkelig sterkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooof, føler med deg! Er veldig knyttet til (ja, det er teit) bydelen jeg bor i og kan egentglig aldri tenke meg å bo et annet sted, men typen vil ikke bo her...kan ikke sammenliknes, men vet hva du mener! Har også bodd ett år i australia, og holdt på å dø av hjemlengsel..

dere må vel møtes på halvveien et sted, men presiser for ham hvor viktig dette er for det :)

Skrevet

Jeg har tydelig pekt på hvor viktig dette er for meg,det er det alle viktigste i livet mitt,samboeren min,barnet vårt,familie og venner.. Og jeg kjente det så sterkt i helgen att det er der jeg hører hjemme,ikke her.. Men han skal aldri dit sier han. Jeg vil att min datter skal vokse opp der jeg er vokst opp,sikkert egoistisk,men jeg er veldig familie kjær den betyr alt for meg,og vil ha den rundt meg,pluss vennene mine.

Skrevet

Nå har jeg ikke vært i samme situasjonen som deg, for min hjemby er helt grei å tilbringe en uke i. Men det er det!

Jeg foreslår at du setter opp en liste, for og mot flytting. Skriv opp alt som gjør at du lengter tilbake og se etter alternativer der du allerede bor. Så tar du med deg lista og snakker med ham, en rolig kveld da dere ikke blir forstyrret. Fortell ham saklig og rolig hva du føler og vis ham listen.

Forhåpentligvis skjønner han da hvor mye dette betyr for deg og kan selv virkelig vurdere flytting og ikke bare avfeie deg kontant.

Lykke til=)

Skrevet

Jeg har akkurat gjort d,men han skal ikke dit,han mener det ikke er like lett for han å lykkes i jobben der som her,noe som kanskje er sant,men nå er ikke jobb alt her i livet da,

Skrevet

Nei, da vet ikke jeg=( Du kan mase, krangle, knipe igjen og være jævlig, men da kan det hende du flytter tilbake som alenemor, så vil ikke anbefale det akkurat:/

Skrevet

Hehe,nei det vil jeg ikke akkurat. Jeg vil jo aller helst bo der som en familie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...