Min lille goggutt Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 ...vi nettopp har fått vite at jenta vår har en diagnose. Er rimelig nedenfor nå, alt er bare negativt, svart og trist...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Om det er alvorlig og dere ikke er i stand til å jobbe er det ikke feil...Klart man blir satt ut og trenger tid på å samle seg,det tror jeg legene vil forstå.
ayla05 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 nei det syns jeg ikke. ta deg noen dager eller så lang tid du trenger på å komme deg ovenpå igjen. Det er viktig å ta vare på seg selv når man føler det sånn!!! sender masse gode tanker din vei:)
BettyBoob Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 uff da håper det er noe hun kan leve et flott og godt liv med!! prat med legen din du, sånne ting tar tid å takle og godta og forstå masse lykke til med jenta deres!!!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du ikke kan gå på jobb på grunn av en depresjon, kan du sykemeldes. De fleste depresjoner har vel en eller annen orsak, selv om ikke alle er like opp idagen som din. Så er du for deprimert til å jobbe, blir du sykmeldt. Dessuten er det legens ansvar å avgjøre dette, ikke ditt. Så gå til legen din, du. Hvis han/hun sykemelder deg, er det ikke feil. Lykke til, forresten, hva enn det er som er i veien med jenta di. Du har min medfølelse.
*ale* Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Helt klart ikke.. Sykemeld deg du, og bruk tiden sammen med familien.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Nei, det er ikke feil. Trist å høre. Kan bruke sykedagene i første omgang, og så se hva du vil gjøre. For meg var det godt å komme meg på jobb etter en stund, men vi er forskjellige.
Pixie Power Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Folk sykemeldes jo ved samlivsbrudd og slikt.. jeg synes det er helt greit å sykemeldes pga noe som oppleves som en krise i livet. Sender noen gode tanker, og håper det går bedre med dere etterhvert. Tøft når det er noe med barna våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå