Gå til innhold

Er det feil å sykemeldes når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...vi nettopp har fått vite at jenta vår har en diagnose. Er rimelig nedenfor nå, alt er bare negativt, svart og trist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er alvorlig og dere ikke er i stand til å jobbe er det ikke feil...Klart man blir satt ut og trenger tid på å samle seg,det tror jeg legene vil forstå.

Skrevet

nei det syns jeg ikke. ta deg noen dager eller så lang tid du trenger på å komme deg ovenpå igjen. Det er viktig å ta vare på seg selv når man føler det sånn!!! sender masse gode tanker din vei:)

Skrevet

uff da :( håper det er noe hun kan leve et flott og godt liv med!!

prat med legen din du, sånne ting tar tid å takle og godta og forstå :)

masse lykke til med jenta deres!!!

Skrevet

Hvis du ikke kan gå på jobb på grunn av en depresjon, kan du sykemeldes.

De fleste depresjoner har vel en eller annen orsak, selv om ikke alle er like opp idagen som din.

Så er du for deprimert til å jobbe, blir du sykmeldt.

Dessuten er det legens ansvar å avgjøre dette, ikke ditt. Så gå til legen din, du. Hvis han/hun sykemelder deg, er det ikke feil.

Lykke til, forresten, hva enn det er som er i veien med jenta di. Du har min medfølelse.

Skrevet

Helt klart ikke..

Sykemeld deg du, og bruk tiden sammen med familien.

Skrevet

Nei, det er ikke feil. Trist å høre. Kan bruke sykedagene i første omgang, og så se hva du vil gjøre. For meg var det godt å komme meg på jobb etter en stund, men vi er forskjellige.

Skrevet

Folk sykemeldes jo ved samlivsbrudd og slikt.. jeg synes det er helt greit å sykemeldes pga noe som oppleves som en krise i livet.

Sender noen gode tanker, og håper det går bedre med dere etterhvert. Tøft når det er noe med barna våre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...