Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 tror det er Når man er liten har man lett for å leve sendt ut i verden for å overleve mor er stolt og far er borte livets korte vei er lang å gå bla bla bla bla ikke stans meg nå ingenting er som du tror når du blir mor for aller første gang sikkert mye feil, men er noe i den duren ;-)
~Milly~ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 takk! Får liksom med meg deler hver gang, men ikke hele Lurer på om det er noe sånn som; "Du vil ha frihet uten grenser," der du har bla bla bla
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 ja, det er det hehe, bra du kom på det for jeg var ikke sikker
Mammaen til 2007jenta Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 .... man vil ha frihet uten grenser ikke stans meg nå ingenting er som du tror når du blir mor for aller første gang!
Hønemor&guttaboys Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Trodde det var "Når man er liten er man lett å lede, osv" i starten. Meen, jeg er dårlig på å høre riktig tekst jeg da..
~Milly~ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det stemte bedre!! da tror jeg vi har hele teksten her hehe.. takk til alle!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Når man er liten er man lett å lede Sendt ut i livet for å overleve Mor er stolt og far er borte Livets korte vei er lang å gå Man vil ha frihet uten grenser Ikke stans meg nå Ingenting er som du tror Når du blir mor For aller første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå