Mamma til tre gutter Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 hei. da dere bestemte dere får å flere barn hvor lang tid tok det før dere ble gravid..?? noen sier at det skjer med en gang siden man har vert gravid før mens andre sier at det tar lang tid.. dette er er nok sikkert forskjellig fra kvinne til kvinne men ønsker mange svar! vi har en gutt på 19 måneder og ønsker oss eit barn til mellom mars - juni til neste år og er usikker på når eg skal slutte på p-piller! takk for svar =)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hei, Vi ville ha et barn til da storesøster var sånn ca. 2-3 år. Hun ble storesøster 2 år og 4 mndr.gamel. Lillesøster var litt uplanlagt kan man si, så hun kom egentlig før vi bestmete oss for og prøve igjen :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vi har 3 barn og kun 1 planlagt hvis man kan si det sånn. Hun brukte evig lang tid på å få synes jeg da. Tror det tok 6 mnd.
Huldretuss Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Har fire barn. To er ikke veldig planlagt, en planlagt av mannen - den satt med en gang. En planlagt av meg - tok en mnd.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 vi begynte prøvingen rett før poden var 1 år... Hadde en spontanabort i prøveperioden, og han ble dermed ikke storebror før han var 2 år & 2mnd (snuppa ble til da han var ca 1,5 år).
mammmamia ** Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Vi begynte å prøve rett før storebror fylte 2 år, og lillesøster satt på første prøveperiode gitt...fruktbare vi ja..! :-P Jeg ville begynt å prøve ca 1-2 mnd før dere ønsker å bli gravide, sånn i tilfelle, men ikke ta det for tungt om dere ikke blir gravide med en gang da, man kan ikke alltid styre sånne ting helt selv ;-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ble gravid på første forsøk. Ville gjerne føde i mai og sånn ble det også
Tiger of trøndelag Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Med nr 2 sluttet jeg med pillen i slutten av september, og ble gravid i oktober. Gikk ganske så kjappt altså!!
Fire småtroll Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg sluttet på pilla da eldste nærmet seg 2 år, to uker etter pilleslutt følte jeg med kvalm, og det hadde ikke gått tre uker engang før jeg testet positiv. Jeg må ha fått en eggeløsning nærmest med èn gang jeg sluttet med pilla... Da vi ville ha nr tre gikk det tre måneder før spira satt..
It's all about me Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Lillegutt satt på andre forsøk,men den som nå er i magen trengte vi hele tretten forsøk og en runde med pergo for å få til. Så her stemte det iallfall ikke at det er lettere å lage nr.2. Er vsnakelig å planlegge når de skal komme.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Vi brukte 11 mnd på å "få til" nr 1 og 1-2 mnd med nr 2. Skjedde litt uventet på en måte ;o)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Det gikk på første forsøk med begge (selv om jeg er en olding...) Eldste var 16 mnd da jeg ble gravid igjen :-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Vi ønsket to ganske tette. Planen var å bli gravide når eldstemann var ca 1 år. Det gikk litt kjappere enn vi hadde tenkt, så jeg ble gravid etter 10 mnd. ) Jeg hadde ikke startet med prevansjon etter forrige fødsel.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Nei, for å si det slik så skulle vi begynne å prøve rundt nyttår og i mai kom lilletulla.. hun satt 4 mnd. før vi hadde tenkt å begynne å prøve.
La Perla Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Alle mine tre kom på aller, aller første forsøk (snakker ikke pp her altså, men fysisk kontakt...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå