schnuppi Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 tar en 500 mg canesten stikkpiller i kveld,bør jeg vente med å ha sex noen dager da?eller spiller det ingen rolle?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja, du bør vente i etpar dager. Om du har sopp bør du også smøre med salv i 3 dager etter symtomfrihet og partneren din bør også behandles og null sex mens behandlinen pågår.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Tror det er anbefalt å vente. Mannen din må også behandles med krem.
schnuppi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke lenge siden jeg hadde det..men jeg blei tydeligvis ikke kvitt det.Hadde sex med en fyr i helga...Kan jeg ha smittet han??huff...Han kommer nemlig på besøk i morgen...Kanskje han forventer at vi skal ha sex,og hva skal jeg si da liksom? vi har ikke kjent hverandre så lenge heller..så det er litt flaut tema.
schnuppi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Hehe..Det er ikke sikkert jeg får det i morgen da.Kanskje torsdag...Men når han først kommer på besøk hadde det vært litt kjekt med litt kos da...hehe. Men jeg synes det er flaut å si at jeg har mensen også..
schnuppi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Skal jeg skrive det på melding til han? så han ikke blir skuffa når han kommer? hehe.. Jeg vet at han vil besøke meg uansett,han er ikke bare ute etter en ting. Han er en skikkelig grei type men som sagt..det er litt flaut,vi kjenner ikke hverandre så godt....
3 blå Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Du kan jo bare si du har mensen da... Hehe, er vel bedre det enn å fortelle om sopp og canesten kanskje?
schnuppi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 Ja jeg tør ikke å si at jeg har sopp vert fall...hehe. Men lurer på hvorfor jeg har fått det igjen.. Kan det være pga jeg har hatt sex? jeg er renslig av meg og vasker meg,men bruker ikke noe såpe...Synes det er så ekkelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå