Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Da jeg går på attføringspenger og får dekket førerkortet mitt av nav (fikk valget mellom et år til på skole og førerkort). så må jeg ut i jobb 1 juli pga at da er jeg ferdig attført. Da fikk jeg denne slengt i tryne av en konsulent på Manpower - at jeg ville bli prioritert sist, og søknanden min ville bli lagt nederst i bunken pga at jeg er småbarnsmamma og i tillegg så ammer jeg antageligvis. Kjente at jeg ble sikkelig irritert, og bestemte meg der og da at jeg IKKE skal sette mine bein der igjen. Snakk om diskriminering !!!!!!!!
BettyBoob Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 er det verste jeg har hørt!!!! det burde nesten meldes til arbeidstilsynet! er selv i vikarbyrå og er småbarnsmor. Ga tom beskjed på intervjuet om jeg ikke klarer å være på jobb kl 08 oga bhg levering, ikke noe problem - fått meg bra jobb, startet igår! Prøv Adecco du, der er jeg
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 *kremt* Synes jeg har sagt noe om Manpower før jeg... Ta kontakt med Bjørg Fjell. Hans Jørgen som jobber der gikk ut fra NA året før deg og kjenner godt til utdannelsen og alt:) Evt så kan du prate med Kjersti. Ring også Partner 1 Bemanning, spør etter Bente og hils så mye fra meg. Du bør være i jobb på notime snupps! Du bør forøvrig klage på denne vedkommende... Uten tvil. Manpower prøver jo å ha et løpende samarbeid med skolen osv og sånt er bare uholdbart!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 hvet du, tenkte faktisk det samme da jeg gikk ut av døra. Mannen min mente at jeg burde gå i avisa med det ...
Kjukka Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Det der bør du melde fra om. For slikt er verken lov å si eller gjøre. Hjelpe meg for en gjeng.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 ja helt klart - jeg var med ei fra klassen i dag og ho hadde sendt cv'n dit for 3år siden. Og først i dag så tok de en kikk på den. Da sa jeg til ho kjærringa at dette var får dårlig - det er ille ....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Det er horribelt. HVerken jeg eller mannen har gode erfaringer derfra heller. Mannen møtte jo opp på jobb og fikk beskjed av sjefen når han først kom etter noen timer at, eh, du jobber da ikke her mer? Manpower hadde ikke sagt fra at oppdraget skulle avsluttes!!! De er håpløse.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 ja det merka jeg i dag ... helt elendig .. men tror jeg skal ta det med ro en stund jeg nå - gjøre ferdig førerkortet og ta ting derfra :-) Hvordan går det med magen ?? Skjedd noe enda??
Mockanin Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 HÆ? Sa dem virkelig det? Jøsse navn... Er dette Manpower i Oslo? Kunne du da være så snill og sende meg navnet på konsulenten på pm. Jeg skal selv jobbe som Manpower vikar (forhåpentligvis) nå fremover.
sannamin* Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Hva er det å si?? Jeg hadde nok satt dem på plass ja. men så blir en jo så paff av sånne arrogante frekke folk og!! Sto det i søknaden at du ammet? men det får da være måte på!! Ring de i morra den dag og si RETT ut hva du mener. Og hvis du så ammer hva søren har de med det da??? Snakk om uproffesjonel oppførsel.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Det var da rart? Hvor i landet hører du til?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Kose deg med vesla du:) Og nå har du jo fått noen konkrete tips om flok som er flinke. De overnevnte har jeg jobbet for/med i 5 år... Magen har det fint, den er stor og tung:p Hehe...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, ei venninde opplevde det samme i adecco forresten
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 dytter litt siden jeg har kjempe gode erfaringer med manpower
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Har de i det hele tatt LOV til å si sånt? Makan!!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Ikke sjokkert... En venninne av meg var hos vikarbyrå før hun ble gravid, fikk da beskjed om at hun nok ville ha vasker med å få jobb siden hun var barnløs i slutten av 20 årene.... Nå som hun har fått barn og skulle ut i jobb etter permisjon fikk hun samme beskjed som deg... Ille!
lifa og Eline Skrevet 4. mars 2008 #18 Skrevet 4. mars 2008 Fra Manpower har jeg bare dårlige erfaringer. Men kom rett fra svangerskapspermisjon og ammet fortsatt når jeg skulle ut i jobb og jeg fikk jobb gjennom ett annet vikarbyra var ikke problemer i det hel tatt. Men det er klart jeg forlangte ikke akkurat 2 timer pr. dag i ulønnet ammepause da. Ammet bare orgen og kveld allikevel. Mne måtte ha veldig Fleksibel arbeidstid da. Så prøv ett av de litt mindre byråene de har kanskje en annen holdnig enn de store?
Frk. Vable Skrevet 4. mars 2008 #19 Skrevet 4. mars 2008 Hvor i landet har du hatt kontakt med de, hi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå