Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Skriver her jeg, siden det er flere "aktive knipere " her. Det er 1.5 år siden fødsel og jeg prøver å knipe hver dag (synes jeg virker litt åpen ifht. før fødselene (har hatt to tette svangerskap)), MEN jeg synes det blir så ømt og vondt etterpå. Blir liksom litt sårt og stikker litt, er det normalt tro? Håper noen vet noe om dette:-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå