mai mammaen til to Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 er det en treningsmetode eller noe? hvordan trener man med dem? tror ikke jeg klarer å rocke noe særlig for å si det sånn...
flypapir Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Den skal visst gi en strammere mage. Jeg har bare hatt den i noen dager selv, så har ikke sett noen resultater enda, men har hørt om flere som har god erfaring med disse! De har jo vekter, også er de bølgete inni, så man kjenner godt at de tar... Man skal rocke med det. I starten rocket man 1-3min, også øker man opp til 10 min. Man skal ikke rocke mer enn 20min per dag. Er veldig enkel å bruke. Jeg klarer ikke å bruke en vanlig rockering, men denne fikser jeg som bare det... Løp og kjøp...
mai mammaen til to Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 hvor kjøper man de? man kan kanskje ikke bruke dem når man er gravid? er i uke 32 nå.. så må vel kanskje vente til lillebror er født..? men da skal jeg jammen meg prøve det. hvor mye koster en? og hvor kjøper man dem?
Fire småtroll Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 rockeringer.no Men det er visst mye billigere å bestille fra USA, har ikke adr dit, men det har blitt skrevet om mange ganger her så hvis du søker litt finner du den nok...
3xmamma Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 http://www.sports-hoop.com/ Sparer en del på å handle den der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå