Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 I dag er jeg 10 fullførte uke og 6 dager. I morgen går jeg over til 11 fullførte uker. Føles helt uvirkelig. Kvalmen dukker mer opp om dagene. Brakk nyheten til sjefen i dag som ble ganske glad. Det er nå 1 uke igjen til jeg går over til 2 TRIMESTER..det skal bli sååååååå deilig. Har vært på min første svangerskapskontroll der jeg ble stukket i å makket en del med men det er verdt det.(ikke la noen lærlinger ta sprøyter på dere folkens..ikke lurt,spes ikke for noen som har skrekk). Ellers so skal jeg på ultralyd iløpet av 2 uker noe jeg gleder meg fælt til. Håper bare alt er som det skal. Jeg håper alle dere her inne kommer dere trygt over til 2 trimester uten problemer å at dere nyter hver dag før dette også. Tenk at noe sååå lite vokser inni dere.
*Lissi* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Like langt vi da:-) Er også 11 uker i morgen. Skal på min første ul mandag, og gru gleder meg.... Alt er sikkert i orden, men er jo litt nervepirrende likevel. Glad jeg snart er ferdig med 1. trimester iallfall. Lykke til videre med spiren!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Takktakk..Jeg var på ultralyd i uke 7 og fikk se kun et foster. legen virket stressa for ikke så hun etter hjertelyd eller noe som helst. så jeg håper jeg får noen som er litt nøye neste gang. Lykke til du også. Det går sikkert helt bra på ultralyd,husk å ta me papir..hehe
lillan80 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 jeg er også 11 uker i morgen. var på min første ultralyd for ei uke siden. spiren var bare 3 cm lang, men vi så godt at det var et lite barn med hjerte som slo - helt vidundelig!! Blir litt roligere etter at man har sett at alt er bra. det var en minneverdig opplevelse jeg aldri vil glemme:) Jeg gleder meg også ekstremt til å gå over til 2. tri. lykke til dere også, og ikke gru dere til ultralyd ihvetfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå