Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig så vondt på høyre side og rundt bak i ryggen. Ikke nede med korsryggen, men litt lenger oppe. Det er bedre nå men fremdeles litt vondt. Noen som har hatt det samme? Blir jo litt bekymret. Kan det være noe med nyrene? Er 21+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også hatt. Kan ha vart et par dager og så er det vekk....har kommet og gått 2-3 ganger. Vet ikke hva det er, eller om det er det samme som du kjenner..Jeg opplever det på samme måte som å få hold..

Skrevet

Takker for svar. Det føltes ikke som hold. Vet ikke helt hvordan jeg skal forkare det, men føltes mer som om jhvis jeg hadde lagt på siden på en hard gjenstand, for så å reise seg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...