Smånetta 14.mai Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Og nå lynte og tordnet det. Det så merkelig vær! Jeg blir litt småredd når mannen er ut og jeg sitter alene med en i senga si og en i magen. Tenk om noe skjer med han der ute, liksom. Mest redd for bilulykker i sånn vær. Elendig sikt!
babysjuk82 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Huff.hvor bor du? Snøstorm her og. Og ska kjøre langt i mårra. Angst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå