Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 vært sammen i 2 år....men når han er vekkreist med jobben er han 100% utilgjengelig....tar aldri tlf eller svarer på sms....han er vekke omtrent annenhver uke..... lurer sånn på hva han holder på med.....han sier han bare er så sinnsykt opptatt hele tiden.... alt er jo fint igjen når han kommer tilbake da....og hver gang unnskylder han seg og sier han skal skjerpe seg og bli flinkere til å ha litt kontakt når han er vekke.....men d skjer ikke......og jeg holder på å bli gal, og han vet jo veldig godt at jeg blir like dårlig humør hver gang.... begynner å føle at jeg ikke stoler på han mere..... hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Merkelig - vet du hva slags jobb han har da, om den gjør han utilgjengelig. Jeg hadde lurt på om han hadde familie et annet sted.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Siden det finnes 50-50% på barnefordeling så fungerer det sikkert greit på mannfolk også=)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 han reiser hele tiden til forskjellige steder og jeg kan ikke se at jobben på noe måte skal gjøre han så utilgjengelig.....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Merkelig.. i dagens samfunn med så mye kommunikasjonsmetoder så stinker det der litt. Sorry.
Willemo Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Kan være han har det travelt, og foretrekker å konsentrere seg 100% om jobb den tida han er vekke. Uansett, om du reagerer og ber han iallefall gi livstegn, så hadde det jo vært greit om han respekterte det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Han har nok noen på si ja... Jeg hadde i alle fall ikke trodd han for fem flate ører... Snakker med typen min minimum to ganger i løpet av en arbeidsdag, og er han alt for opptatt akkurat i det jeg ringer, så ringer han opp igjen så fort han kan... Hadde blitt dritsur hvis han ikke var tilgjengelig for meg dersom jeg hadde behov for å si hei eller stille et spørsmål til han. Og, typen din kan umulig være opptatt helt til han går og legger seg, han kunne jo ringe for å si god natt og fortelle om dagen sin i alle fall. Nei - her er det noe muffens!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Kanskje han ikke er helt din type.
Kjukka Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Hørtes veldig merkelig ut... Så vanskelig kan det da ikke være å ta en tlf., når han går på dass eller når han skal legge seg. Typen min er opptatt i møter hele dagen, men han ringer opp igjen så fort han ser at jeg har ringt på mobilen.
Anonymium Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Unnskld, men du virker ikke helt stinn av selvrespekt. Den mannen hadde måttet være borte den andre uka også, om han hadde behandlet meg på den måten.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Er dette et tulleinnlegg? hvis ikke: Sorry anonym: Dette lukter svidd..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Haha, du er sikkert sammen med typen til min søster. Han har nemlig fått barn og har en annen familie et eller annet sted.
-Hengebuksvinet- Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 men jeg personlig hadde vært mer enn oppgitt om jeg hadde en partner som drev å ringte meg flere ganger i løpet av en arbeidsdag. Ikke er jeg tilgjengelig til enhver tid, og ikke ønsker jeg å være det... (Kan selvfølgelig ringes gjennom administrasjonen, om det skulle være behov). Til hovedinnlegger. Dette er vel stregt tatt ikke en situasjon du kan leve med. Må jo være ganske opprivende når det skjer gang etter gang ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå