Gå til innhold

typen min bare forsvinner.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært sammen i 2 år....men når han er vekkreist med jobben er han 100% utilgjengelig....tar aldri tlf eller svarer på sms....han er vekke omtrent annenhver uke.....

lurer sånn på hva han holder på med.....han sier han bare er så sinnsykt opptatt hele tiden....

alt er jo fint igjen når han kommer tilbake da....og hver gang unnskylder han seg og sier han skal skjerpe seg og bli flinkere til å ha litt kontakt når han er vekke.....men d skjer ikke......og jeg holder på å bli gal, og han vet jo veldig godt at jeg blir like dårlig humør hver gang....

begynner å føle at jeg ikke stoler på han mere.....

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig - vet du hva slags jobb han har da, om den gjør han utilgjengelig.

Jeg hadde lurt på om han hadde familie et annet sted.

Skrevet

Siden det finnes 50-50% på barnefordeling så fungerer det sikkert greit på mannfolk også=)

Skrevet

han reiser hele tiden til forskjellige steder og jeg kan ikke se at jobben på noe måte skal gjøre han så utilgjengelig.....

Skrevet

Merkelig.. i dagens samfunn med så mye kommunikasjonsmetoder så stinker det der litt. Sorry.

Skrevet

Kan være han har det travelt, og foretrekker å konsentrere seg 100% om jobb den tida han er vekke. Uansett, om du reagerer og ber han iallefall gi livstegn, så hadde det jo vært greit om han respekterte det.

Skrevet

Han har nok noen på si ja... Jeg hadde i alle fall ikke trodd han for fem flate ører... Snakker med typen min minimum to ganger i løpet av en arbeidsdag, og er han alt for opptatt akkurat i det jeg ringer, så ringer han opp igjen så fort han kan... Hadde blitt dritsur hvis han ikke var tilgjengelig for meg dersom jeg hadde behov for å si hei eller stille et spørsmål til han. Og, typen din kan umulig være opptatt helt til han går og legger seg, han kunne jo ringe for å si god natt og fortelle om dagen sin i alle fall. Nei - her er det noe muffens!

Skrevet

Kanskje han er en deprimert dop-dealer?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Kanskje han ikke er helt din type.

Skrevet

Hørtes veldig merkelig ut... Så vanskelig kan det da ikke være å ta en tlf., når han går på dass eller når han skal legge seg. Typen min er opptatt i møter hele dagen, men han ringer opp igjen så fort han ser at jeg har ringt på mobilen.

Skrevet

Unnskld, men du virker ikke helt stinn av selvrespekt. Den mannen hadde måttet være borte den andre uka også, om han hadde behandlet meg på den måten.

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg? hvis ikke: Sorry anonym: Dette lukter svidd..

Skrevet

Haha, du er sikkert sammen med typen til min søster. Han har nemlig fått barn og har en annen familie et eller annet sted.

Skrevet

men jeg personlig hadde vært mer enn oppgitt om jeg hadde en partner som drev å ringte meg flere ganger i løpet av en arbeidsdag. Ikke er jeg tilgjengelig til enhver tid, og ikke ønsker jeg å være det... (Kan selvfølgelig ringes gjennom administrasjonen, om det skulle være behov).

Til hovedinnlegger. Dette er vel stregt tatt ikke en situasjon du kan leve med. Må jo være ganske opprivende når det skjer gang etter gang ;-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...