Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar på pm

Snakket med sykehuset i dag, og de sa at fastlegen kunne ta oppfølgingen. Og det passer igrunn oss bra siden vi bor et stykke unna sykehuset, og siden vi ikke er fornøyd med dette sykehuset.

Jeg tror de kanskje tar blodprøve som sjekker om tarmen tar opp den næringen den skal, for dersom den gjør det så kan man vel nesten gå utifra at tarmtottene er fine, eller hva?

Jeg skal iallefall ringe fastlegen i morgen og bestille time, og så kan han få henvise oss til det andre barnesykehuset som er i nærheten her dersom det er nødvenig med en gastroskopi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, joda jeg er her, men hopper litt fram og tilbake mellom her og BIM så jeg så det bare ikke før nå.

Så bra at det ordnet seg, er jo en selvfølge at de skal sjekke om alt utvikler seg bra. Er jo ikke lett å se slikt selv.

Selv gldere jeg meg å komme tilbake på sykehuset og vise hvir fin og rund han har blitt, he he. For på Haukaland er de helt supre.

Skrevet

Jeg har litt dårlig samvittighet over at jeg ikke har tenkt på dette med oppfølging før nå, men samtidig så har jeg jo stolt på legen hans, og det er jo noe man skal kunne gjøre..

Men må få sjekket litt ja, selv om jeg er ganske så sikker på at alt er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...