Gulosten™ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 I går gjorde naboen DETTE: http://i202.photobucket.com/albums/aa252/Guro26/IMG_4260.jpg?t=1204656954 (Ja, det er taket på badet vårt) Sambo kjefta og de skulle fikse i dag.... Så skal de plutselig fikse det i morgen i stedet. Nå skal Soff sove, tror hun har sovna men. De banker og borer og pusser og skraper i etasjen over oss, og i og med at det hølet er der det er så hører vi alt som skjer der oppe.... Så røyker de selvfølgelig i ett sett inne i den leiligheten, og det stinker jo ned på badet vårt, naturlig nok siden det er åpent ned... ÅÅÅÅÅÅ så sur jeg er!!!!!!!!!!!!!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Selveier eller borettslag ? ta ev kontakt med styret. Dette bør du kreve at de får fagfolk til å ordne !!
Gulosten™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Her er resten av historien... gidder ikke å skrive en gang til... hehe http://www.dinbaby.com/forum/thread/137036156
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Hva gjorde de med badet sitt? Pigget opp? Hva er det?
Gulosten™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Pigge opp hele gulvet for å legge nytt, membran og varme og fliser. Der det har blitt høl er under der sluket dems skal være, de bare borra høl og bytta ut... Sambo holdt jo nesten på å få murbiter i hue da han var på dass.. GUD ass.. LOL@drite syre!! hehehe
mamman til to gutter Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Som en annen sier: sørg for at det er fagfolk som ordner det, hvis ikke kan det gå utover dere når dere skal selge leiligheten hvis det ikke er ordentlig gjort og det evt blir noe problemer med det siden. Jeg ville gått opp til dem og fortalt at så lenge det er hull fra dem og ned til dere får de gå ut og røyke! og at de ikke får bråke med oppussingen når datteren deres sover. Jeg ville også spurt dem om de skal ha fagfolk til å sørge for at det ikke kan bli lekasje ned til dere senere, for de holder tydeligvis på med mer enn de kan selv. Man har vel ikke lov til å gjøre det selv heller?? Ta evt kontakt med styret i borettslaget (for det var borettslag?) og få dem til å hjelpe dere hvis naboene er vrange.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Men da er de jo pliktig til å rette det opp med fagfolk vel? Virker ikke som de vet hva de gjør hvertfall:)
Gulosten™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2008 Ja det er borettslag, og styret har vært og sett på skadene. Det var visst "vanlig" å gjøre det på den måten når man skifter sluk, men det er da vanlig å si fra først. Også sette noe under som fanger opp betongen som ramler ned, så Soff på 3 år slipper å få møkk i hodet når hun er på do... Det kommer elektriker og murer i morgen, da skal det f... meg være i orden her!! Ellers blir det månelyst:P Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå