Gå til innhold

Ang. halsbrann og drikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker noe med at man skule holde seg unna klar drikke og syreholdige drikker (altså, juice, saft, vann o.l), men at melik var bra. Dette passer godt på meg, men må si jeg er litt lei melk. Erdet andre ting som jeg kan drikke som ikke bidrar til at halsbrannen blir verre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann mmed sitron i leste jeg igår. Har ikke prøvd det selv men..

Skrevet

Hehe, det var jo litt rart -i og med vann gjør halsbrannen verre og man skal holde seg unna syreholdig drikke? Leste du det her inne eller et annet sted?

Skrevet

Har jeg halsbrann og drikker vann blir jeg mye verre. Vet ikke hvorfor, bare melk som går her i huset.

Skrevet

Jepp, her og! Hva med kakao? Eller sjokomelk? Har du prøvd det? Har ikke orket å prøve, for jeg orker ikke å bli verre enn jeg er...hehe

Skrevet

det er litt rart det der med sitronvann,men det stemmer ihvertfall på meg at det demper halsbrannen...tro det eller ei,men sitron er basisk...

Skrevet

Hadde nok prøvd å styre unna sukker....

Orker heller ikke å bli verre - så jeg kommer til å be om noe reseptbelagt ved neste legebesøk. Jeg spyr HVER kveld/natt på grunn av overflod av syre........... Kan umulig være bra for tennene og det etser faktisk hull i systemet mitt så jeg blør i spiserøret eller magesekken.

Skrevet

Har hørt at å spise mandler hjelper på halsbrann og sure oppstøt. Da kan man drikke annet enn melk i perioder.

Men det går likevel en haug av melk her i huset.. Og te med honning eller varmt vann med sitron og honning.

Skrevet

milkshake funker hvis det ikke er for ille. anbefaler samarin effektivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...