Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hva bør jeg velge 3 Ib,eller 5 Ib? Eller 4??? Blir helt forvirret over dette jeg... På "min" linje står det at nybegynners førstevalg er 3, mens andrevalget er 5, men for viderekommende er valget 5. Kjipt å kjøpe den minst effektfulle liksom men prisforskjellen var jo ganske stor da, 26 doller for 3 Ib og 36 for 5 Ib. Hjelp...??!?
BettyBoob Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 jeg er 63 kg og 167 høy, valgte acu-hoop 4 lbs. tenkte det var like greit jeg, fikk den igår - rocket litt da, og idag når jeg prøvde holdt jeg på dø av smerter!!! "prøve igjen imorgen.."
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 http://www.sports-hoop.com/main_adult100.html Kjøpte den øverste der... Den var visst best for nybegynnere=)
Monajenten Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Tror jeg kommer til å kjøpe nr. 4 selv om det står at den er for viderekomne. For den er litt tyngre enn den nr. 3, men ikke supertung som nr. 5. Den passer for dem som veier mellom 45 og 90 kg, står det. Og du? 10 dollar er bare 52 kr;-)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Åh... *rødme over å ikke tenke over det selv* Tenkte mest på 4 jeg også, da kan mannen bruke den også om han vil. Takker for hjelp :-)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Men, det står jo at 4 Ib er for viderekommende, men hva pokker er forskjellen da? En 5 Ib kan altså være for nygeynnere mens 4 Ib er for viderekommende? ser jo at bølgende er litt mindre på den med 4, kan det være det? at det er lurere å velge 3 eller 5 pga det??? Enda mer usikker nå, vil jo nødig veldige feil. dere som har disse, hvilken har dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå