arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Tja førstemann fikk besafe 1-2-3 da var hu 4år. mellomste fikk acta tja hva mer heter det tro???? Maken til besafe 1-2-3 egentlig bare fra Acta. Han var også 4år.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Snuppa på 2 år og 3mnd, sitter bakovervendt i et besafe izi kid som går til 18kg. Dette setet skal babyen i magen arve når den vokser ut av babysetet. Da skal go`jenta få et annet bakovervendt sete som går til 25kg, og når hun da vokser ut av dette så blir det babyen sitt.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Om du tenker på 15-18 kg + barn så har vi valgt sånn pute med rygg stoler der man fester barnet i bilens egne seler. Vi har en Britax og en MaxiCosi og første er enkel å ta inn og ut av bilen, men litt ustødig, mens andre er stødig men et mareritt å få ut av bilen, og inn igjen.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Synes du at Maxi cosien er vanskelig? Er jo bare ei plate som skal skyves under seteryggen, eller er det blitt forandret?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Ja, den delen er lett, men den der jæ**** teite løsningen de har for å få skulderbelte inn i det hakket der med hodestøtten er helt borte i natten, tar jo evigheter å lirke og lure den løs og inn igjen og i tillegg vrir ofte selen seg. Holder på å få fnatt av hele stolen, værste patente jeg har vært borti på bilstolder altså!
mammmamia ** Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Vet ikke helt hva du mener med bilsete nr 3, men bakovervendt er jo tryggest, så om barnet sitter bakover nå ville jeg fortsatt med det...:-) Jeg har en gutt på litt over 4 år som sitter bakovervendt i Britax Two Way Elite, det er et supert, bakovervendt sete for større barn, har lang rygg og kan brukes helt til barnet veier 25 kg :-) Men som sagt, det er litt vanskelig å anbefale sete når du ikke sier noe om hvor stort barnet som skal bruke det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå