straxmamma:) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 pleier å koste pr mnd? Hva er normalt? Jeg skal muligens starte opp i ny jobb, og lurer derfor på hva jeg må regne med å betale pr mnd, for dagmamma... Er det vanskelig å få tak i dagmamma? noen som vet?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Tja, her jeg bor (indre østlandet) betalte jeg 3500kr for to barn i full plass inkl mat, frukt, drikke og våtservietter i mnd. Og jeg brukte ei som også har passet mine søsken og er utdannet barne og ungdomsarbeider, men var hjemme med eget barn. I Oslo og deromkring er det helt sikkert skyhøye priser i forhold til her.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Tror det kommer mye ann på kor du bor hen i Norge, her e bor tar de ca tusen kr dagen i mnd. Altså har du barnet ditt hos dagmamma 4dager i uka så tar de 4tusen sånn ca i mnd:)
Hyacinth Bucket Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg fikk ikke bhg plass til min lille og har tatt ulønnet perm fra min vanlige jobb og jobber nå som dagmamma. Jeg tar 5000 + +200 for mat. Foreldrene holder bleier. Det er ganske vanlig beløp har jeg skjønt. Fort regnet tar man gjerne barnehageprisen+kontantstøtten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå