murmelmamma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 I dag fikk vi beskjed om at avdelingen til jenta mi ( 2år ) må stenge i morgen, pga for lite folk "på huset"...barnehagen har åpent bare 3 av 4 avdelinger med andre ord...mye sykdom blant personalet..og ingen vikarer å få tak i... er det noen andre som har opplevd det samme??noen gang`? jeg har ikke hørt om det før....
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Og hva gjør dere??? Må dere ta fri eller kan barnet være på en annen avd???
murmelmamma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 barnet kan ikke komme i barnehagen pga for lite bemanning..så vi kan ikke ha henne på annen avdeling..vi må ta fri...egenmelding..og krysse på barnepasser syk....
blåbæret Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ja har opplevd det, men avdelingen var ikke stengt hele dagen, måtte hente klokken 12. Det var en fredag så det var egentlig bare deilig :0) Har man ikke folk nok så syns jeg det er flott at barnehagene ser sin begrensing! Man har krav på fri med lønn når barnepasser er syk og i dette tillfeller er barnepasser en barnehage. Kos dere i morgen, kanskje med en kinotur?!
murmelmamma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 jeg er selvsagt glad for at de setter sikkerhet først...og ikke kjører uforsvarlig med bemanning....så vi skal kose oss vi...forhåpentligvis ute i snøen..men ble så overrasket på en måte...for jeg har ikke hørt om dette før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå