Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har akkurat begynt å prøve å få nr 2. Hadde mens sist i midten av februar. Tok en test søndag som var negativ, men søndag kveld, mandag og særlig idag har jeg merket en økende murring i korsryggen og bekkenområdet og nederst i magen.

Kan testen vise negativt tidlig i et evt svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde TR i midten av februar har du sannsynligvis ha testet for tidlig. Det kommer og litt ann på hvor lange sykluser du har, samt hvilken test du brukte. Noen tester kan nemlig slå ut med en gang du er blitt befruktet, mens andre kan ta lenger tid før de slår ut. Jeg har akkurat de samme symptomene som deg og fikk TR sist 30. januar. Tror kanskje jeg skal ta en test i kveld, eller morgen tidlig...selv om jeg ikke kan tro at jeg er gravid..:)

Lykke til!

Skrevet

Hva er TR?

Jeg har helt håpløse sykluser, og kan vel egentlig ikke tro at jeg kan være gravid nå, har ikke prøvd så lenge...

Men har skikkelig mensenmurring nå og stikking i korsryggen, husker ikke fra forrige gang om jeg hadde slik da, for da fant jeg det ikke ut før i uke 7...

Skrevet

TR (Tante Rød)er mensen. Jeg har også veldig ustabile sykluser etter at jeg sluttet på p-piller i mai, og de har blitt enda mer ustabile etter at vi begynte å prøve for noen uker siden. Har du alltid hatt uregelmessig syklus?

Skrevet

Ja jeg har alltid hatt uregelmessig syklus. Tok ut spiralen tidlig i februar, og hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle bli gravid så fort.

Det er jo ikke sikkert at jeg er det heller... Men er det normalt å få mensenmurring når man er gravid?

TR, ja, herregud, den burde jeg jo skjønt....

Skrevet

Det er visstnok helt normalt å ha mensenmurring når man er gravid. Snakket nettopp med ei venninne som er 4 mnd på vei, og hun følte at de første månedene i svangerskapet føltes som en evig PMS:)

Spennende!

Skrevet

Oj oj oj, da har det gått veldig fort i så fall...

Men når kan jeg ta en ny test? Tok en test på søndag, og den var negativ... Hmmm, dette begynner jo å bli veldig spennende...

Skrevet

Du kan jo vente en uke til før du tester, eller eventuelt bestille en legetime for å være på den sikre siden. Jeg testet alt for tidlig forrige måned (litt for ivrig) så denne måneden har jeg bestemt meg for å gi det litt mer tid..

Skrevet

Men så vidt jeg husker fra forrige gang jeg var gravid, så testet de ikke noe den første gangen jeg var hos legen. Har lyst til å ha testet positivt før jeg kommer til legen. Vil heller bli skuffet hjemme enn der...

Tisser forresten veeeeeldig mye om dagen. Eller ikke mye, men utrolig ofte! Tror jeg må tisse 10 liter, så kommer det tre dråper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...