asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har i en ukes tid hatt skikkelige menssmerter i magen, tidvis også i ryggen. Det er spesielt vondt på natta, og noen ganger kjennes det i tillegg ut som jeg revner rundt livmora (det er vel ligamentsmerter..) I allefall, i dag var jeg hos legen som hørte på fosterlyd, klemte på magen, som er veeeldig øm nå, og sjekket urin for uvi. Fant ingenting ekstra, så fikk beskjed om å reise hjem, ta paracet og drikke laktulose. Smertene er så intense at jeg er kvalm, fryser og svetter om hverandre. Kjenner ikke liv inni der heller mens det står på, som nå er konstant. Beklager at dette ble så langt, men er det flere som opplever dette eller som kan berolige meg? Ble egentlig ikke det hos legen.. Er 20 uker på vei.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 jeg har også hatt tidvis vondt i magen, ømt og føler meg helt støl osv, men det har ikke holdt på så lenge da, har gitt seg etter vært liksom.. hender også plutselig at jeg får shit vond i ryggen, sann at det verker skikkelig liksom, og jeg ikke vet om jeg skal sitte ligge el stå, ingen ting hjelper, men etterhvert blir det bare borte også.. og jeg aner ikke hvorfor det kommer... men det er som sagt ikke det samme som du har.. men vist legen sier du ikke skal bekymre deg er det sikkert greit... har du stresset, vært mye urolig i det siste? kan hende det gir seg vist du klarer og slappe av og tenke at alt er bra med den lille i magen... kan hende du bare trenger litt ro... hør på kroppen din!
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har vel egentlig hatt en del å gjøre både i forhold til jobb og studier, men ikke stresset nevneverdig. Håper det snart går over. Skal ta meg et par hviledager nå, og satser på at det gjør susen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå