enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 *tenk at den nydelig gutten/jenta et min? ja, ikke når dem skriker og hyler, og surver, hehe... men når de gliser og ler og tuller? jeg bare satt og så på sønnen min istad og tenkte, gud å vakker du er, hvor har du det fra? hehe skjønner ikke at det går ann og være så perfekt, hehe... også er han min:D hehe:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja, stadig vekk ) Det er den deiligste følelsen man kan få tror jeg - som forelder.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 ja vet.. det er liksom bedre enn og være ny forelsket. det kiler i hele magen, hehe.. er så godt...nesten så jeg bare har lyst til og gå opp og hente han igjen og legge han sammen med meg og se på han... hihi... men jeg får vel la han få nattesøvnen sin selvom jeg er litt på tuppa, hihi---
Smånetta 14.mai Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ja. Nesten hver gang han smiler. Fantastisk. Også den utrolige følelsen av å bli kjent med et spennende nytt menneske hver gang de har lært noe nytt i barnehagen eller funnet på et nytt triks. Det er like fantastisk som det er grusomt når han ligger sløv med feber og ikke orker å svare på om han vil ha vann en gang.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Ja, stadig vekk! Og eldsten er 6 år snart, har ikke gått over enda, kan bli skikkelig rørt over at han er min sønn
snæparguri Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 d er så deilig å se hvordan hun utvikler seg å klarer ting sjøl(3 år). er så indrlig stolt. når jeg å faren går å legger oss for natten går vi innom hennes rom å nyter synet av vår vakre sovende datter. fredfullt lite under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå