Gå til innhold

hender det at dere tenker......


Anbefalte innlegg

Skrevet

*tenk at den nydelig gutten/jenta et min?

 

ja, ikke når dem skriker og hyler, og surver, hehe... men når de gliser og ler og tuller?

jeg bare satt og så på sønnen min istad og tenkte, gud å vakker du er, hvor har du det fra? hehe

skjønner ikke at det går ann og være så perfekt, hehe... også er han min:D hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stadig vekk :o) Det er den deiligste følelsen man kan få tror jeg - som forelder.

Skrevet

ja vet.. det er liksom bedre enn og være ny forelsket. det kiler i hele magen, hehe.. er så godt...nesten så jeg bare har lyst til og gå opp og hente han igjen og legge han sammen med meg og se på han... hihi...

men jeg får vel la han få nattesøvnen sin selvom jeg er litt på tuppa, hihi---

Skrevet

Ja. Nesten hver gang han smiler. Fantastisk.

Også den utrolige følelsen av å bli kjent med et spennende nytt menneske hver gang de har lært noe nytt i barnehagen eller funnet på et nytt triks.

 

Det er like fantastisk som det er grusomt når han ligger sløv med feber og ikke orker å svare på om han vil ha vann en gang.

Skrevet

Ja, stadig vekk!

 

Og eldsten er 6 år snart, har ikke gått over enda, kan bli skikkelig rørt over at han er min sønn :)

Skrevet

d er så deilig å se hvordan hun utvikler seg å klarer ting sjøl(3 år). er så indrlig stolt. når jeg å faren går å legger oss for natten går vi innom hennes rom å nyter synet av vår vakre sovende datter. fredfullt lite under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...