Smånetta 14.mai Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har en sånn sitkkende følelse i skjeden. Noen ganger forestiller jeg meg at det er en liten babyfinger som stikker meg... Synes det gnurer og gnurer der nede og baby hikker alltid rett ved skambeinet. Er det dette som er nedpress? Jeg er andregangs og husker jeg gikk slik på slutten sist, men kan ikke huske det var så tidlig som nå (uke 31).
Gemini77 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har også fryktelig mye nedpress og stikninger i skjeden. I tillegg syns jeg denne hikkingen nesten slår i rompa mi for det er så langt nede. Har også hatt dette fra rundt uke 30, og mener at dette startet mye senere med førstemann. Da jeg var hos legen i dag så lå hun med hodet ned, men hodet var fortsatt høyt i bekkenet og ikke i nærheten av å være festet. Så det er vel bare ting som skjer der nede uten at det er hodet som presser på.. Vi modnes sikkert litt tidligere nå som vi er 2. gangs fødende også...??? Er lov å håpe! :-)
Smånetta 14.mai Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg går med så mye kynnere og rare mensaktige smerter at jeg blir litt småstressa. Er sykemeldt pga kynnere alene. Det tar helt av her i gården. Men dersom det skal gå langsomt og ender opp med at han kommer i uke 39 eller noe, er jeg kjempefornøyd! Jeg satser på at det er tidlig, laaangsom modning.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jordmoren min sa at stikkingen kommer pga at baby ligger nedi bekkenet og beveger på hodet..Han gnikker dermed borti nerver og sånt som er der.. ( hadde håpet på modning jeg da, men nei..) Nedpress kan vistnok kjennes ut som om ungen holder på å ramle ut..=O)
Gemini77 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er også sykmeldt pga kynnere. (80 %) Slimproppen gikk i uke 28, og hadde så mye kynnere også da jeg var hos legen at hun ikke greide å måle symfysen. Men jeg sitter her enda jeg.. Starten på uke 35, og hodet til babyen er laaangt ope i bekkenet.. Mye kynnere trenger ikke å bety tidlig fødsel, men at man stresser for mye og derfor bør ta det litt med ro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå