Gå til innhold

Skuffet over samboeren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet ut at samboeren min runker i skjul i stedet for og ha sex med meg! Hver dag når han kommer hjem fra jobb går han alltid opp på rommet for og ta seg en liten blund,det er jo greit det selfølgelig,men har enkelte ganger funnet sokker slengt på soveroms gulvet med sperm på..Ble dødslei meg og skuffet,for vi har ikke hatt sex på mange uker,og jeg har hintet og spurt mange ganger om det ikke er på tide med en liten hyrdestund snart,han virker lite interesert og tar aldri insjativ til noe som helst form for kos..Han vet at jeg elsker og ha sex og har så og si alltid lysst på..Så jeg sitter her fortvilet og lurer på hva som er galt..Så istedenfor og runke på rommet hvorfor spør han meg ikke heller om jeg vil komme opp på rommet og ha sex med han liksom i stedenfor og runke? Hva kan jeg gjør? si til han? snufs.. er foresten i uke 29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du burde snakke med han, det er mange menn som blir litt "redd" for å ha sex når damen er gravid, er mange som er redd for og ødelegge noe, eller synes det er litt rart at barnet ligger der inne.

Samboeren min syntes dette var litt ekkelt, og han var veldig redd for at jeg skulle ha det vondt eller ubehagelig, men etter at vi fikk snakket litt sammen, så ordnet det seg.

Lykke til!

Skrevet

Hmm skjønner du er skuffet og lei deg, har selv funnet slike sokker i ny og ne, men vi har heldigvis jevnlig sex flere ganger i uka (dette har skjedd hvis han av ulike grunner ikke får av meg, da). Hsn er sikkert sliten etter jobb og vil legge seg og slappe av, og etter uker uten sex kommer sikkert lysten når han legger seg ned.. Men selvsagt hans skyld at han ikke heller velger the real thing og inviterer deg opp! Når det er sagt, så synes mange det kan bli vanskelig og ha sex når magen begynner å bli i veien. Vi har alldtid hatt mye sex og har like mye lyst, men merker nå at det faktisk er litt tiltak å ha sex fordi det begynner å bli så mye orging med det, med stillinger osv. Og det som er mest behagelig for meg (misjonær) begynner å bli håpløst.. så da er det av og til like greit å fikse det "på egen hånd", synes jeg nå. Selv om jeg selvsagt helst vil ha vanlig sex m ham, er bare det at det er vanskeligere nå. Kanskje han føler det samme, og at han i tillegg kanskje synes det er ekkelt å ha babyen i mellom dere..

Det var nå bare mine tanker. Men en ting er sikkert- snakk med ham, spør ham o m dette, uten å stille ham til veggs eller angripe ham. Si det sårer deg og at du skjønner det er litt vanskelig med kroppen din som forandrer seg så veldig, men at det er viktig for deg å ikke bli avvist nå. Forklar ham at du trenger omtanke, nærhet og fysisk kos, og at du forventer at han som pappaen til barnet deres vil gjøre sitt for å gi deg dette nå..

Skrevet

hvorfor kan du ikke si det til ham?

Skrevet

Du får sette inn en dorull på nattbordet hans, eller ved sengen da, siden har tørker sæden med sokker, kanskje han tar hintet!:P Mannfolk ass.. Bruker klærne til slikt!? Hadde han ikke trudd at du ser det? Regner med det er du som vasker klær for han så!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...