Gå til innhold

Fått nye tips ang. lakserolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent fortalte at hun med alle sine barn startet fødselen selv med lakserolje(før modning). Hun tok 1 ss lakserolje(med sitrondråper for å ungå smak) annenhver time(litt usikker på om hun tok hele flaska eller bare halve, jeg skal prøve halveflasken og går det ikke så venter jeg. ps tatt 3 ss allerede fordelt på 6t og regner med 3ss til før jeg legger meg. spennende).

Hun startet 4 uker før termin, noe tidlig spør du meg, men det fungerte for henne(fødte friske barn).

Jeg går ikke god for dette selv om jeg prøver det, men hadde lyst til å dele det med andre som holder en knapp for lakserolje. Har noen erfaring ang denne metoden som de har prøvd selv, del det gjerne med oss andre.

Velger å være anonym pga mye hormoner og pepper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo ingen med erfaring? dytte dytte

Skrevet

Ærlig talt hva feiler det deg, hvilken rett har du til å snakke slik til andre? Trudde dette var en seriøs nettside, ikke en plass hvor man sjikkanerer andre som gjerne spør eller ønsker å dele innslag/erfaringer med andre.

Jeg ønsket bare å høre om andre hadde lignende erfaringer, ikke å bli kalt j idiot

Skrevet

si fra hvordan d går da! så prøver jeg i morgen :-) lei og på overtid her!!

Skrevet

hvordan går det? blitt noe rier på deg??

Skrevet

Vil ikke anbefale Lakserolje, da morkaka faktisk kan løsne av å bruke det.

Men ditt valg. Lykke til uansett. Småtten kommer nå han kommer og er klar.

Skrevet

Må si at hun må vær ganske så dum hun som du kjennte, som prøvde å få igang fødselen 4 uker før termin??? snakk om å tenke kun på seg selv da!!

Skrevet

.. ja morkaka kan jo løsne av diare...

Skrevet

da har jeg forsøkt: har altså inntatt 1 ss lakserolje annehver time x 6,altså 6 ss på 12 timer. Resultatet var 2 toalettbesøk og null rier. Noe skuffet, men da var det prøvd.

Ps leser at morkaka løsner av diare, for noe tull, hva med alle de som får omgangsjuke når de er gravide, mange morkaker som løsner da trur jeg, phø.

Men spennende å prøve iallefall, og babyen kommer visst når den kommer. Lykke til alle sammen.

Skrevet

Ehh, ei venninne a tok det, og endte med å drite ned både JM og fødestua da pressriene satte inn. Var ei grusom lukt, og da gynekologen kom inn, grunnet komplikasjoner, brakk han seg! Barnepleieren måtte vaske, og JM måtte bytte klær. Hun sa det var en grusom opplevelse, og vil ikke prate om fødselen i det hele tatt. Så visst du tar sjangsen på det så...

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Nei, nå gir jeg meg over.,.. Man skal jaggu høre mye rart!! :D

Skrevet

ja den var god!! hadde spart lenge hu som"dreit ned" fødestua...hmm..kansje hun skulle ha spist noen svisker mnd før den lakserolja??hehehehehe...

Men apropo svisker...jeg får fullstendig* pang* i magen av svisker og linfrø..kan det å sette i gang fødsel?? trodde det helst var oppkast som var farlig...kombinert med diare da...for at fødselen skal starte??

Skrevet

Høres ikke særlig hyggelig ut å starte fødselen med diare..:-/

Holder meg unna denne lakseroljen jeg ja, men det er fordi jeg har hørt at man kan risikere styrtfødsel. Vil ikke klusse med dette selv, vil at ting skal gå naturlig for seg.

Skrevet

tror jg ville holdt meg til et par spiseskjeer å ikke tatt så regelmessig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...