Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Ja kjente i det i kveld...skikkelig stikkinger oppi der, liksom rett innenfor skjeden. Kan det vere en infeksjon? Har vert hos legen tatt urinprøve i dag tilfeldigvis, men fikk ikke svar. vist jeg kjenner det nå og det er noe så vil vel det vise på denne prøven selv om jeg ikke kjente det før i kveld?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det hadde jeg helt mot slutten sist jeg var gravid. JM mente det var modning. Klart det kan være noe annet nå med deg, men jeg synes du burde ringe føden og spørre. Litt tidlig med modning i 2 tri. Lykke til:)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 slik har jeg det også til tider. Jeg er 19+1 idag, så tviler litt på at det er modning. Har du vondt da? jeg kjenner kun enkelte små-ubehaglige stikk en og annen gang. Har forsåvidt kjent dette noen uker nå
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 jeg er 28 uker.. kjenner det jevnt nå ikveld men det er første dagen jeg kjenner det slik... kommer og går liksom... ubehagelig stikkninger..akurat som noen stikker en nål rett innenfor her...
Dubros Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Hmm...lurer på om jeg også kjenner litt det samme som deg. Beskrev det for mannen tidligere i kveld, "som å få en nål stukket oppi der". Jeg selv har tenkt at det er babyen som sparker og treffer på noen ømme punkter. Men ser noen nevner modning...kan det være det da? Jeg er 29 +3.
Sikkertforgammel Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg aner ikke, men har hatt sånne stikkinger jeg og, men ikke mange på en gang, bare en el to stikk noen få ganger. Tror ikke det er modning det jeg har hatt hvertfall. Sikkert babyen som treffer noe der inne med sparkene sine...
Lille Lu Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Dette minner meg litt om det jeg kjente da jeg fikk bekkenløsning første gangen. Det er liksom bak skambeinet og kunne være skikkelig vondt. Nål som stikker fra innsiden er bra beskrevet. Den første gangen jeg fikk det klarte jeg ikke å gå ned trappa, og måtte legge meg ned. Men vet ikke om det er det samme for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå