undome Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 er inn i uke 35 nå, og har hatt skikkelige masrier, som er skikkelig vonde..=/ det er jo litt for tidlig om lille gutten blir født nå, men huff skal det gå og holde på slik i mange uker til så blir jeg gal!! kommer noen skikkelige tak, også stopper det opp.. og det presser og stikker skikkelig nedentil, skulle tro lillegutten prøver å bryte seg ut.. hehe Fikk så vondt nede i halebenet / korsryggen her om dagen,, det var så ille at jeg ikke klarte å stå oppreist eller å gå... men etter en godnatts søvn , så ble det bedre. Har født 2 jenter før, og ingen av de gangene har det vært slik som dette, så blir jo skikkelig frustrer:S Attpå til så har jeg fått bronkitt så hoster konstant og føler jeg klemmer ihjel den lille da magen strammer seg sånn=/ hosta så mye her i går, at det endte opp med at sliproppen gikk Får prøve å knipe igjen en stund til iallefall... bare ting roer seg=/
lilleluna7 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ja, det der er ikke noe godt. Siden du har født før, er det nok maserier som plager deg. Jeg fikk beskjed fra JM om at jo flere fødsler, jo større sjanse for å bli plaget med maserier. Jeg ble sykmeldt i uke 34 pga av det. Det ga seg litt når jeg tok det mer med ro, men de tar seg opp så snart jeg er i aktivitet. Håper det gir seg med deg til det litt bedre i hvertfall. Det gjorde det med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå