Gå til innhold

Temin i morra!!!


anrø

Anbefalte innlegg

Hei! Ja i morra har æ termin.Flere som har d da? Som kanskje bor i Trondheim eller rundt. Har hadt endel kynnera.Vente jo min tredje no. Har ikke skreve på leeeeng. Har jo vært endel for mæ.Med barnefaren,han har æ ikke kontakt med no. E ikke så lysten på å ha d heller. Har drt bra no,for æ og min tidligere samboer e komme ilag igjen.Æ å han har to onga sammen.Og han e verdens beste,han har støtta mæ og hjulpet mæ. Trur ikke d fins mang av den sorten mannfolk. Så æ e virkelig glad i han. Han ska vær med mæ på fødseln og. Som æ håpe skjer snart.Leite etter tegn på at d e i gang,for man e virkelig lei på tampen.Lengte etter å sjå nurket. Symfyse målet har vært d samme tre uka på rad,så æ va på ul,men alt va bra med litjpia i magen. Ho hadd sunke langt nedi bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i morgen, sitter her med sterke kynnere som gjør vondt nederst i magen og ned høyre bein. MEN, tror ikke noe er i gang helt enda. :) Bor i Oslo jeg da med samboeren min, vårt første barn så vi er kjempe spente på fødselen og babyen!! Vet ikke kjønn så det blir også morro å endelig få vite!! :)

Kjempe lei jeg også men jeg er ganske sikker på at jeg må vente enda ei stund før knøttet kommer. Mitt symfysemål har bare økt hele tiden. Var på kontroll nå i helga og da var det 41 cm. Grunnen er at jeg har tydeligvis vanvittig stor livmor så babyen har så god plass at den ikke synker ned i bekkenet mitt. Men vi tar det knusende med ro, de sier at babyen er normal størrelse på og at den synker når riene setter inn for fullt eller vannet går. :) Håper det skjer noe for deg snart da, og så bra at du og samboer har funnet tilbake til hverandre!! Lykke til så mye!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...