Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

 

Lurer nå på........er det noen der ute som mangler noen som kan arve litt tøy?

Eh....... Jeg skulle så gjerne hatt noen å arve litt etter...

Jeg har akkurat blitt alene med tulla mi, og sliter litt økonomisk, samtidig som hun vokser som en solsikke. Sukk!

De fleste arver jo til/fra familie og venner, men det kunne jo hende.....?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Skrevet

ja hvir gammel er hun?

Kan få arve av meg :)

Skrevet

Hvor gammel og hvor bor dere?

Skrevet

altså av dattera mi da altså sef. :O/

Skrevet

OYOYOY!!!

 

Trodde ikke noen skulle svare meg!

Hun er 14 mnd :) Må opp i str 80 nå

 

Vi bor i Sande i Vestfold :) :)

 

Sukk og snufs, nå ble jeg så glad!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij oij... tror jeg akkurat har gitt bort en haug med 80 tøy, MEN, har vel fra 90 og oppover tror jeg... det blir vel aktuellt en gang det og. Bor i nabokommunen ;o)

Skrevet

Jenta mi bruker str 86 nå så jeg kan se om jeg finner noe fint hun kan ha fremover hvis du vil. Eller hadde du kanskje tenkt noe som var større enn det?

Send meg en pm dersom du er interessert :o)

Skrevet

Hei!

 

Jenta mi bruker 80 nå og vet ikke hvor lenge hun kommer til å bruke denne str. Kan høre med søsteren min, hun har jente på 2,5 år og de bor i Sande. Kanskje hun har noe enda...

 

Skrevet

ååå så snille dere er!

Jeg er lykkelig for alt jeg kan få uansett str :) Jeg er sikkert ikke rik når hun er 90cm heller ;o) Hihi

 

sender pm jeg :)

Skrevet

Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er!

Lurer på hva andre gjør for å klare seg i sånne perioder som dette.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...