Maddi Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Lurer nå på........er det noen der ute som mangler noen som kan arve litt tøy? Eh....... Jeg skulle så gjerne hatt noen å arve litt etter... Jeg har akkurat blitt alene med tulla mi, og sliter litt økonomisk, samtidig som hun vokser som en solsikke. Sukk! De fleste arver jo til/fra familie og venner, men det kunne jo hende.....?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 ja hvir gammel er hun? Kan få arve av meg
Maddi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 OYOYOY!!! Trodde ikke noen skulle svare meg! Hun er 14 mnd Må opp i str 80 nå Vi bor i Sande i Vestfold :) Sukk og snufs, nå ble jeg så glad!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Oij oij... tror jeg akkurat har gitt bort en haug med 80 tøy, MEN, har vel fra 90 og oppover tror jeg... det blir vel aktuellt en gang det og. Bor i nabokommunen ;o)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jenta mi bruker str 86 nå så jeg kan se om jeg finner noe fint hun kan ha fremover hvis du vil. Eller hadde du kanskje tenkt noe som var større enn det? Send meg en pm dersom du er interessert )
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Jenta mi bruker 80 nå og vet ikke hvor lenge hun kommer til å bruke denne str. Kan høre med søsteren min, hun har jente på 2,5 år og de bor i Sande. Kanskje hun har noe enda...
Maddi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 ååå så snille dere er! Jeg er lykkelig for alt jeg kan få uansett str Jeg er sikkert ikke rik når hun er 90cm heller ;o) Hihi sender pm jeg
Maddi Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2008 Dere aner ikke hvor takknemlig jeg er! Lurer på hva andre gjør for å klare seg i sånne perioder som dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå