Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er 17 uker + noen dager. I går begynte jeg å få menssmerter, sitter nederst i magen og ryggen. Kan det være bekkenløsning ? Kjenner det kommer ekstra når jeg stresser litt.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Det er helt vanlig! Det kommer jo av at livmoren vokser.. Tror ikke det er bekkenløsning - det kjennes annerledes ut. Det kan også komme av at musklaturen i magen og ryggen er sliten. Og det kan være en form for kynnere. Ta det litt med ro og få eventuelt samboer/mann til å massere deg litt =)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk for beroliggende svar. Trodde slimproppen gikk i går og så har jeg disse menssmertene så blir jo helt teit her jeg sitter. Man vet ikke om det er psykisk heller pga at jeg trodde at slimproppen gikk. Husker ikke om jeg hadde sånne plager sist nemlig, men så har jeg også hørt at man merker kanskje mer smerter når livmoren vokser som fleregangsfødene.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 så godt å høre det er flere.. hører jo om alle slags voksesmerter og kynnere, men det er jammen ikke greit å vite hva som er hva.. Først i går fikk jeg mensmurringer nederst i magen (20+3) - har ikke hatt noe til smerter eller ubehag så føler meg litt usikker på hva som er hva og hva som er normalt siden jeg også har en uvi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå