Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 eg irriterer meg over sambo ofte!!! han vasker ikke hendene med såpe uten eg maser på han, han dusjer ikke når han kommer fra jobb (ikke før han legger seg i 11 tida) han gjør INGENTING i huset uten eg sier det.. spør jeg så gjør han det ikke. blir eg sint så gjør han det...dedorant bruker han sjeldan! bruker når han skal på fest. vis eg sier han skal gjøre dette krever jeg da for mye?? uansett hvor sint eg blir så vasker han ikek henda.. jeg har sagt til han at vis han ikke vasker henda med såpe så kan han glemme sex og ta på meg.. men når det går 1-2 uker så vil jo jeg ha sex...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Synes den hygienen hans høres skikkelig ekkel ut! Og at han ikke hjelper til uten at du må kjefte er for dårlig ... slikt bør han gjøre av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 godt. . ja er kjempe ekkelt... eg truet med at han ikke fikk halde ungen sin de 2 første ukene.. da vasket han hendene.... men nå driter han i det.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 hei. jeg synes ikke du forlanger mye. det er helt vanlig hygene du forlanger og det er jo folkeskikk å vaske seg. når du sier han ikke får sex hvis han ikke vasker seg, gidder han fortsatt ikke vaske seg da?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 nei... vi har bare sex rett etter han har dusjet... HI
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 huff han trenger hjelp til å lære seg å vaske seg. han trenger en ordentlig lekse synes nå jeg. da hadde jeg spurt han om han ikke hadde lært hygene hjemme.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Fyttirakkern, så ekkelt! Så rart at det ikke synker inn når du gjentar det mange ganger da? Fysj, det er svinete. La ham lese disse svarene, kanskj han skjerper seg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 ja han skal fint få lese svarene.. svigermor er ikke så link hun heller.. av og til har jeg bare lyst til å flytte hjem til mamma igjen...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Kanskje han ikke gjør det fordi du maser...? Noen menn er jo som små gutter i trassalderen noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Så nettopp på TvNorge på ekstrem rengjøring at en møkkasabb som aldri vaska hendene etter dobesøk hadde klart å dra ecoli oppi senga!!!! Si DET til den grisete mannen din! ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå