Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg ryddet, støvsuget og tørket støv +++ og flyttet litt på møbler, klarte ikje la hver..... ) så nå er jeg godt fornøyd med meg selv.... ) til å med tatt ut oska av vedovnen ) Så nå sidder jeg i sofaen å slapper av, mens jeg drikker brinebærblad te.... smaker ikje så veldig godt, men det går ned.... hehe ) Sambo kommer snart hjem fra jobb... så nå skal jeg snart hoppe i dusjen... så skal jeg slappe av resten av kvelden med Unge Mødre og Frustrerte Fruer.... Ha en kjempe fine kveld jenter )
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Så flink du har vært da!=) De "gamle" dvs mine foreldre og deres foreldre igjen sier det att hvis man får kjempe rydde-kick en dag, att man gjerne føder den kvelden/natta/ neste dag.. Hehe.. Er akkurat som om man vet man burde gjøre de siste forberedelsene før den lille kommer=) Hmm.. Blir spennende å se om dette stemmer, for så flink som du har vært, burde fødselen starte snart=) Man kan jo håpe.. =) Ha en kjempe fin kveld du og=)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 hehe... ja får virkelig håpe det stemmer.... hehe ) men kommer nok til å ha tulla i magen ganske mye lengre enn nå ) Men er godt fornøyd med meg selv ) Håper jeg får vasket badet også en dag... hehe )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Det kan nok hende babyen snart kommer nå ja. Moren min måkte snø hun dagene før hun fikk meg. De tok vannet hennes da fordi hun ikke fikk sikkelige rier med meg og etter de hadde tatt det tok det kun 3 timer til jeg var ute. Jeg husker ikke så mye om hvordan jeg var dagen før fødsel her første gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå