Gå til innhold

Har deres babyer oppdaget hendene sine?


brummemamma-

Anbefalte innlegg

Lurer litt på når dette er vanlig. Min biter på de og bruker de til å slå på ting i babygymmen (ser ut som om han gjør det med vilje) han kniper, men ligger ikke og ser på hendene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har funnet ut at hun kan brukde dem til andre ting enn å bare holde oss i fingeren ja... hehe. Slår på lekene som henger fra babygymmen o.s.v.

Morsomt å se på når hun blir virkelig ivrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke ennå. Min sønn gjør det samme som din. Husker ikke fra den eldste når det var, men tror det var rundt 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla her kniper den sammen mens hun nistirrer på den og løfter den rundt i ulike stillinger...bruker den til å slå på ting her også og løfte på speilet som henger skrått inntil lekegrinda... utrolig morsomt å se på at hun oppdager seg selv! Venter bare på at hun skal oppdage at hun har to slike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har oppdaget høyrehånden sin..., og tror hun begynner å skjønne at hun har en til.. artig.. Filmet henne når hun studerte hånden sin intenst, her; www.gullpia.blospot.com (videosnutt 6.mars)

Er så artig når man ser utvikling!! Hun tar etter en leke dersom jeg plasserer den foran hånden hennes, men hun griper ikke etter noe av seg selv enda synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...