♥Andrine♥ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Da vi stod opp i dag hadde hun fått litt utslett rundt munnen. Tenkte ikke så veldig mye mer på det. Men da jeg tok henne opp fra badekaret var hun full i utslett (Ikke nuppete, bare masse prikker) på armene, litt på magen, ryggen og bak knærene... Hun har ikke vært helt pigg siden i går, ingen feber... Noen som kansje vet hva dette er???
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Kan det være elveblest? Men da er det ikke små prikker...
♥Andrine♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke elveblest tror jeg... Ikke det litt blemmete?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hvor gammel er ho? Har dere prøvd noe nytt de siste dagene? Gullet mitt begynte med eksem når han var 2 1/2mnd og han er atopiker- atopisk eksem også kalt babyeksem.
Trulte76 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 allergi/elvablest e.l jenta mi har hatt elvablest, men også noen ganger kun bare rødt utslett bak knærne, rygg og mage i tilegg var hun hoven rundt øynene da hun hadde det veldig mye engang..men hun har allergi da..har bare ikke funnet ut mot hva den gangen hun fikke det så ille..vet hun nie hun reagere på, men da var hun ikke i kontakt med det den gangen..ikke alltid lett å finne ut av..
♥Andrine♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Hun er nettopp blitt 2 år... Vi har ikke prøvd noe nytt de siste dagene. Så det er litt rart dette...hmmm...
♥Andrine♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Takk for svar... Tror vi bare får bare se hvordan det utvikkler seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå