Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Er det noen her som skal føde i Bergen som har vært på omvisning, evnt. bestemt hvor de skal føde? Jeg fikk høre sist jeg var hos jordmor at det trolig ikke var mulig å få omvisning på storken pga oppsussing... Noen som vet noe om dette? Hilsen en-som-begynner-å-bli-klar-for-å-føde, tross 6 uker til termin!
nathali2008 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 ja det er oppsussing på storken,så det er bare den ene siden av storken som er åpent. det er i hvertfall det jeg har fått vite. skal selv der om ikke så lenge håper jeg. eller så her jo det bare til å høre med de når du skal på omvisning.
charlotteb_ Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 du får ikkje omvisning på storken under oppusingen. du får føde som normalt på storken men etter fødsel må du flytte på deg, får ikke lenger ligge på familierommene på storken, står informasjon på helsebergen.no. gå videre innpå poliklinikker også KK så finner du den informasjonen du trenger. skulle virkelig ønske at eg kunne få ett familierom på storken, var der sist og var så koselig, men går alt som "planlagt" skal eg ligge på barselloftet på pasienthotellet tenkte eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå