Tvilling79 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 æsj, trodde jeg slapp unna.... må småspise hele tiden for å holde den i sjakk.. blir kvalm midt på dagen og varer ut kvelden! det er leeenge! pepsi max hjelper, men det skal jeg vel ikke drikke mye av.. drar på apoteket i morgen og får tak i ingefær!
revemor silkesvans Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 ikke morro nei.for meg føles det litt psykisk av og til. merker ikke så mye til det på jobb.rekker ikke å tenke på det.slår til innimellom men går likso over når jeg ikke har tid til å tenke på det.Men når jeg kommer hjem fra jobb og skal kose meg å slappe av...da.vet egentli ikke om jeg synes det er værst når jeg er sulten eller mett. drakk litt ingefær te på jobb idag,synes kanskje at det hjalp litt akkurat da. hvordan er tabelettene virker de lenger.
Tvilling79 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg kan ikke så mye om hva som stopper eller lindrer kvalme, men tenkte å spørre på apoteket.. jeg kjennes som jeg er fyllesyk, det går ok tror jeg overlever så lenge det er for en god sak:) men det er kjipt å ikke være i toppform!
Lova Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Prøv heller sea band, de funker!Ble skrevet et innlegg om det litt lenger ned på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå