Gjest Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Fikk brev i posten i dag, fra medisinsk forlag.Og har da vunnet 1 ukes opphold i syd tyrkia på 5 stjerners hotell, med flere utflukter! Høres jo rå flott ut, og er defor usikker på om dette er et seriøst tilbud??? Står masse info. i brevet, og har lest om det på nettet. Noen flere som har vunnet, eller hva hadde dere andre gjort??
ayla05 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 står det noe telefonnummer du kan ringe da? hvis du skal betale inn noen penger så ikke betal!!! da er det nesten garantert juks!! Om det er sant så gratulerer! kjenner jeg blir misunnelig her jeg sitter i snøkavet... he he
*Molly mus* Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Den turen har vi også vunnet, til og med 2 ganger... Vant til Venezia også, så da blir det tre gitt. Jeg synes ikke dette høres veldig seriøst ut..
*Molly mus* Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Må bare si at jeg skjønte nesten du også hadde fått det brevet når jeg leste overskriften..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg har også vunnet turer før, med "nytt og nyttig", men det er jo seriøst, kjenner fler som har reist. Men,..HVORFOR skal jeg ikke bli med, hvor kan jeg finne ut om det er seriøst eller ikke.står tlf. nr der ja, også adr..
smily2 Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Fått det jeg og!! Gikk rett i papir søppla her. Det er jo oppholdet en har vunnet, flyturen må en jo bet selv....., så da er en vel like langt.....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Man er jo ikke like langt!! Flyturen koster jo bare 3200 pr. pers...og det er vel MYE mindre enn oppholdet koster...
smily2 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Min erfaring er at det er stort sett fly turene man betaler for, hotellene koster jo nesten ingenting..... Men for all del løp å kjøp fly bill dersom du synes det var et godt tilbud....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg syns jo det er et godt tilbud..hvis jeg skulle bestilt en annen tur hos et rise selskap, så kan det jo godt hende det hadde kosta mer enn 3200,-...
*Molly mus* Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Du må ikke bli overrasket om det skulle komme mange ekstrakostnader da, for det kan fort se når du tar sjansen på noe sånt..
smily2 Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har nå faktisk vært 2 uker på 5* hotell i Egypt til kr 4300 for to, så det kommer jo an på hva en sammenligner med da.....
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Jada, jeg skjønner hva du mener...men jeg ser bare en god mulighet til å reise på tur for å kose meg...samme hva det vil koste, for uansett hadde jeg ikke kommet til å reise dit nå hvis jeg ikke hadde vunnet..så da får vi se hva det blir til..
smily2 Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 god tur da, og kose deg masse. Har vært to ganger i tyrkia jeg, fint der.
Mom2Two Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Ha-ha, er det virkelig mulig å være så naiv at man tror man har vunnet en tur i et lotteri man ikke har deltatt i.... Sorry at jeg må være den som sier det: Nei, du har ikke vunnet..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Utfluktene koster sikkert flesk......er det for godt til å være sant så er det som oftest det. De gir vel bort gratis opphold mot svindyre tillegg osv....
Cat.68 Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk også dette brevet og jeg sjekket det ut. Før det første er det bare "oppeholdet" som er gratis ,og 3200 kr for ei uke i Tyrkia utenom høysesong er dyrt!!! April er ikke spesielt varmt der nede heller. Nei Jeg syntes ikke dette var veldig fristende.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Samme hva det vil koste egentlig, jeg ser på det som en ukes ferie sammen med min mor, UTEN unger... Det er to ekskusjoner som er med i prisen, så JO...det er gratis turer.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Men uansett du har jo ikke vunnet tur til Tyrkia, men opphold i Tyrkia. Syns også det høres ut som en typisk svindel light.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå