TheDharma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg skal reise hjem med fly med min datter i morgen, men nå ser det ut til at hun har fått vannkopper. Begynte i går kveld. Hun har ikke feber. Har sas noen restriksjoner på det å fly med sykt barn? Vannkopper er jo relativt ufarlig.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Vet ikke helt,sjekk med SAS og lege.Kan gå meget galt om det er noen med kreft på nabosetet som ikke har hatt vannkopper..
MamiMaribel Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Vi fikk samme problemet da vi skulle fly forrige gang. Da ringte jeg til SAS, og fikk beskjed om at blemmene må ha tørket ut før de kan taes på flyet. Skal dere fly langt ? Lenge planlagt reise ?
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet at noen bekjente måtte vente til vannkoppene til unga var tørket før de fikk fly. Tror det er restriksjoner på det. Det er jo veldig smittsomt, og det kan være andre passasjerer med dårlig immunforsvar på samme fly. Ville absolutt ringt flyselskapet og hørt.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322876 Her står det du lurer på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå