Gå til innhold

Hvem er smartest av damene på dib?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er super-smart. Smartass. Asswipe. Wipeout.

Skrevet

Hvordan måler vi?

IQ-test?

Karakterer?

Utdannelse?

:-P

Skrevet

Hehe:) Det var det da. Man får tolke det som man vil! Ikke utdannelse ihvertfall!!!

Skrevet

Jeg er smartest også jeg=) Men skal innrømme at jeg ble seriøst bekymret da jeg oppdaget til min fortvilelse at jeg har utviklet matte-humor:/

Skrevet

Matte - humor kommer aldri jeg til å utvikle! Den saken er klar.

Skrevet

Og det kjære deg, skyldes at du ikke er like smart som meg=)

Skrevet

Kozyk!hun er jo ferdig utdannet psykolog og har veldig mye kunnskap om samsoving og andre ting som er fint for barn.

Skrevet

Smart og smart. Finnes mange måter å være smart på da.

Hilsen smartass

Skrevet

Javisst! Noen kan være smarte karaktermessig sett.Smarte på skolen. Andre kan være mindre smarte på skolen, men veldig smarte når det gjelder barneoppdragelse,mennesker osv. Tror ikke jeg er på jordet her? Vet ihvertfall at jeg er ei smart jente, men jeg har ikke snøring på logikk. Helt seriøst. Jeg kan få toppkarakterer i alle fag, men når det logiske kommer inn, da er jeg som et naut! Blandt annet.

Skrevet

Ser noen har nevnt Kozy. Dama kunne vært medlem i Mensa hadde hun giddet, så det er ikke så dumt det forslaget der!

På en annen side, det er nok flere her inne som kunne det dersom de hadde lyst/ork/interesse av det...

Også har man jo gjerne, for å bli oppfattet på en god måte, vært nødt til å ha/tilegne seg en dæsj med EQ også, og det er relevant for oppfattelsen her inne spesielt, om den henger noenlunde på greip...

Skrevet

Så koselig:) Men jeg er ikke ferdigutdannet psykolog da, men peiling på samsoving det har jeg! Men vet ikke om det tilsier at jeg er så smart da, kanskje heller sær?

Skrevet

Man trenger ikke nødvnendigvis ha lav EQ fordi man ikke bryr seg om hvordan man blir oppfattet her inne.

Skrevet

Slett ikke, men siden dette er en tråd hvor man prater om ANDRE, ikke seg selv.

(altså andre brukere) så må man vel ha blitt oppfattet som oppegående for å bli nominert i en slik tråd eller?

Skrevet

Ja, da er jeg med...

Skrevet

Pila er vel den jeg ser på som "smartest" her inne. Og det har med måten hun formulerer seg på, og at hun er flink til å diskutere.

MEN synes av og til hun har en tendens til å henge seg opp i ting som egentlig ikke er noe å henge seg opp i. ( Får i gang diskusjoner, da)

Skrevet

Kom med en gåte - og den som løser den først er smartest....? Gåtekonkurransen begynner ved et bestemt klokkeslett imorgen?? ;-))

Skrevet

Nå blander du begreper igjen. Du har mensen, det er noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...